شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 246922
۲۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۳

ستاد «فرهنگی مهدی یاران»، وابسته به معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران، از میان طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه قم خادم فرهنگی جذب می نماید.

به گزارش مرکز خبر حوزه، ستاد فرهنگی «مهدی یاران» در جهت اجرای طرح خدمات فرهنگی به زائران و مسافران نوروزی، طرحی با نام« در آرزوی بهار » را برگزار می کند.

بر اساس این طرح فرهنگی، در ایام تعطیلات نوروز، طلاب خواهر و برادر علاقه مند می توانند به عنوان خادم فرهنگی در مسجد مقدس جمکران و محوطه های اطراف آن برای زائران این مسجد فعالیت های فرهنگی داشته باشند.

این طرح که در راستای ارتقای سطح فرهنگی و مذهبی زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران برگزار می گردد، در نظر دارد با برپایی نشست های فرهنگی و مذهبی گام موثری در افزایش آموزه های دینی و مذهبی زائران این مسجد بردارد.

خاطرنشان می شود، زمان اجرای طرح «مهدی یاران» 29 اسفند سال جاری تا 14 فروردین سال 90 می باشد، علاقه مندان جهت ثبت نام در این طرح می توانند نام و میزان حضور افتخاری خود را جهت خدمت فرهنگی به زائران مسجد جمکران به سامانه پیامک 30006313 ارسال نمایند.

شایان ذکر است، مهلت ارسال پیامک به سامانه پیامکی این مرکز 24 اسفند سال جاری می باشد و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 7254400 تماس حاصل نمایند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha