شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 316833
۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۲

عضو خبرگان رهبری در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا در قرار دادن شاخه نظامی حزب الله لبنان در لیست تروریست‌ها گفت: اروپایی ها با این اقدام ننگین رسواتر شدند.

آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن حزب‌الله لبنان در لیست تروریست‌ها، اظهار داشت: با توجه به سابقه‌ای که از اتحادیه اروپا وجود دارد، اگر غیر از این کار صورت می‌گرفت، جای تعجب داشت.

وی با بیان این که چنین موضع‌گیری‌هایی نگران‌کننده نیست،‌ افزود: این‌ها کسانی هستند که گروه‌های خبیثی چون جند الشیطان و ... را از آزادی‌خواهان می‌دانند؛ در این شرایط از آنها چه انتظاری است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این که گفته می‌شود اتحادیه عرب مجری خواسته‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است، گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و اتحادیه اروپا همگی یکی هستند و در مسیر استکباری در حال حرکت هستند.

وی با ابراز خرسندی از افشای چهره واقعی و خبیث استکباری اتحادیه اروپا، ‌ابراز داشت: توصیه ما به این‌ها این است که هرچه می‌خواهید ‌انجام دهید، چراکه هر اقدام ظالمانه‌ای شما را به نابودی نزدیک‌تر می‌کند.

آیت الله ممدوحی در پایان تاکید کرد: اتحادیه اروپا و همراهان آنها باید بدانند که این اقداماتشان آنها را رسوا می‌کند و هر روز یک قدم به اجل خود نزدیک‌تر می‌شوند.

انتهای پیام 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha