جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه تخریب قبور ائمه بقیع(ع) را فاجعه برای اصل اسلام دانست و ابراز داشت: این فاجعه فقط متوجه شیعه و مکتب اهل بیت(ع) نیست.

 حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه(ع) در بقیع، اظهار داشت: متاسفانه در تاریخ اسلام فرقه جعلی و ساختگی وهابیت توسط استعمار برای تحریف حقایق اسلام بوجود آمد.

وی یکی از اهداف ایجاد فرقه ضاله وهابیت را اختلاف و به جان هم انداختن مسلمانان توسط استکبار دانست و تصریح کرد: انگلیس این فرقه ضاله را تشکیل داد تا با سرگرم ساختن مسلمانان به جنگ ها و اختلافات، از دشمنان واقعی غافل شوند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با تاکید بر این که با نوع تفکر وهابیون تمام مذاهب و گروه های اسلامی مسلمان نیستند، خاطرنشان کرد: در تمام تعالیم مذاهب اسلامی مطالبی وجود دارد، که با تفکرات شیعه مشترک است و به همین دلیل با طرز تفکر وهابیون تمام فرقه ها و گروه ها خارج از اسلام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی با بیان این که بخشی از جنایت های وهابیون تخریب و از بین بردن نمادهای اسلامی است، تصریح کرد: هر مکتبی نماد و مظاهری دارد که مردم حول آن نماد جمع می شوند، اما وهابیون نمادها و شعائر اسلام را تخریب می کنند.

وی تخریب قبور ائمه در بقیع(ع) را فاجعه برای اصل اسلام دانست و ابراز داشت: این فاجعه فقط متوجه شیعه و مکتب اهل بیت(ع) نیست. 

 *وهابیون نمی ترسیدند، بارگاه نبی مکرم اسلام را هم تخریب می کردند

قائم مقام موسسه آموزشی وپژوهشی امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه اگر وهابیون از مسلمانان نمی ترسیدند، قبر و بارگاه نبی مکرم اسلام را نیز تخریب می کردند، خاطرنشان کرد: در آیات قرآن کریم اهتمام به قبور مورد تاکید قرار گرفته است اما افراد خشک مغز و بی منطق وهابی، حقایق را به گونه دیگری تحریف می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی با بیان اینکه تخریب نمادها و شعائر اسلامی به مفهوم از بین بردن الگوهای مسلمین است، ابراز داشت: نوع تفکر وهابیون به ضرر وحدت امت اسلام و به سود دشمنان است.

* باید جهان اسلام را از پشت صحنه وقایع اخیر آگاه کرد

وی در ادامه به وقایع اخیر جهان اسلام اشاره کرد و گفت: متاسفانه مسلمانان از اقصی نقاط جهان به جان هم افتاده و  در پی جنگ و اختلاف هستند که تنها سود این وقایع برای دشمنان است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه در پایان تاکید کرد: باید امت اسلام را از پشت صحنه حوادث و اقدامات وقایع اخیر آگاه کنیم تا شاهد رونق و شکوفایی فرقه های ضداسلامی با عقاید وهابیت پلید نباشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha