پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 319886
۲۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱

مراسم اختتامیه نخستین دوره تربیت مبلغ بین المذاهب جامعه المصطفی عصر امروز در سالن مرکز تخصصی بیان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیر گروه آموزش های کاربردی جامعه المصطفی در این مراسم در سخنانی با اشاره به برگزاری این دوره در سطوح پیش مقدماتی، مقدماتی و تکمیلی، اظهار داشت: بیش از صد طلبه با ملیت های مختلف تقاضای حضور در دومین دوره تربیت مبلغ بین المذاهب را ارائه دادند.

حجت الاسلام حسن برزو با اشاره به برگزاری این دوره در سطوح پیش مقدماتی، مقدماتی و تکمیلی، اظهار داشت: با ارائه یک مقاله دوره تکمیلی نیز به پایان می رسد.

وی با اشاره به آغاز دوره تخصصی، ابراز داشت: در این دوره طلاب به امر پژوهش خواهند پرداخت و اساتید آثار را داوری خواهند کرد.

حجت الاسلام برزو ادامه داد: بیش از صد نفر با ملیت های مختلف تقاضای حضور در دوره جدید را دارند

مدیرگروه آموزش های کاربردی جامعه المصطفی تصریح کرد: آمادگی داریم تمامی کسانی را که در دوره تخصصی شرکت می کنند، به عنوان تبلیغ بین المذاهب به هندوستان برای پاسخ به شبهات اعزام کنیم.
 در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهدوی پور نماینده ولی فقیه در هندوستان، نیز در سخنانی  اظهار داشت: برگزاری این دوره گام بزرگی در جهت آشنایی با معارف اهلبیت(ع) بود.

وی با بیان اینکه در کشور هندوستان ده ها میلیون پیروان و صدها میلیون محبان اهلبیت(ع) وجود دارد، تصریح کرد: ادیان مختلف در هندوستان نقطه مشترکی نسبت به محبت با ائمه معصومین(ع) دارند.

حجت الاسلام والمسلمین صالح معاون فرهنگی جامعه المصطفی العالمیه در سخنانی با بیان این که نخستین دوره تربیت مبلغ بین المذاهب با همت بخش آموزش های کاربردی جامعه المصطفی برگزار شد، ابراز داشت: این بخش وظیفه توانمندسازی طلاب را در عرصه مهارتی دارد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی مدیر شبکه جهانی ولایت نیز در سخانی اظهار داشت: تسلط برمبانی، تسلط بر پاسخگویی به شبهات و تسلط بر طرح سوال و هجمه از مهم ترین رویکردهای این دوره بود.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha