جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 328914
۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹
یی

به همت هنرمندان و طراحان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی پایگاه هنری طوبی گرافیک به روز رسانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، پايگاه طوبی گرافیک از مجموعه پایگاه های مركز تحقيقات كامپيوتری علوم اسلامی است که به منظور ارتباط با مخاطبان و جامعه هنری با چشم انداز، اهداف و استراتژیهای ذیل در دو بخش آثار ما و آثار کاربران به فعالیت می‌پردازد.

بر اساس این گزارش:آنچه در اين بخش عرضه شده است حاصل تلاش هنرمندان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی مي باشد که از بدو شکل‌گیری این مرکز(1368) همگام با دیگر بخش‌های مرکز وظیفه زیباسازی و طراحی گرافیک رابط کاربری محصولات و نیازهای گرافیک آن را با رویکرد هنر ایرانی اسلامی به انجام رسانده‌اند.

"آثار کاربران" بخش دیگری از فعالیت های پایگاه می باشد به طوریکه در این بخش اعضاء می‌توانند نسبت به ارسال آثار و تصاویر هنری متناسب با فعالیت پایگاه اقدام نماید که پس از بازبینی با حفظ حقوق مالکیت معنوی به‌نام صاحب اثر به نمایش گذاشته می‌شود.

رویکرد برنامه ریزان در این سایت دریافت بازخورد کیفی و سیستمی یادگیرنده بر مبنای نقد اصولی و سازنده می‌باشد.بنابراین بازخورد از آن جهت اهمیت بیشتری می‌یابد که علاوه بر دریافت نظرات مخاطبان در مورد آثار تولیدشده، بتوان سلامت آثار، تأثیر گذاری، تناسب اثر با محتوا، خلاقیت، نوآوری و مخاطب پسندی آثار را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. امید است با بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات ارزشمند خود راهنما و یاریگر ما باشید.

علاقه مندان می توانند برای بهره بیشتر از این پایگاه هنری به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه کنند؛

www.tubagraphics.com

انتهای پیام    313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha