پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام آشتیانی

معاون جامعه مدرسین با بیان اینکه داعش خبیث ترین و خونریزترین گروه تروریستی است که جهان اسلام را به خود درگیر کرده است، گفت: وقتی قبح گناه می شکند، آدم کشی و بدترین جنایات نیز عادی می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی عصر یکشنبه در همایش فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر، با اشاره به اینکه اجرای این فریضه از پشتوانه های اجتماعی کشور محسوب می شود، اظهار داشت: بر اساس روایات باید در بین امت، گروه هایی باشند دعوت به خیر کنند که مصداق آن امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان این که اگر امر به معروف و نهی از منکر ترک شود پایه سلامت جامعه به خطر می افتد، تصریح کرد: آمران به معروف برای محافظت از اخلاق یک امت و جامعه گام برمی دارند تا جامعه در سلامت بماند و موریانه معصیت نفود نکند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از این که نسبت به امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بی تفاوتی می شود، تصریح کرد: دشمنان از طریق فضای مجازی تبلیغاتی را راه انداخته بودند که در روز اول تیر بی حجابی را کلید بزنند و این مسئله مراجع تقلید، حوزه های علیه و دوست داران انقلاب را ناراحت کرده بود؛ اما به همت نیروی انتظامی و گروه های مختلف آمر به معروف، به شکست انجامید.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با تاکید بر زنده نگه داشتن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: آمران به معروف باید خود نیز مراقب برخی لغزش ها باشند تا نفوذ کلام شان بیشتر باشد.

وی در پایان با بیان اینکه داعش خبیث ترین و خونریزترین گروه تروریستی است که جهان اسلام را به خود درگیر کرده است، افزود: وقتی قبح گناه می شکند، آدم کشی و بدترین جنایات نیز عادی می شود.

انتهای پیام/313 /33

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha