جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کیبورد

حوزه/ اگر طلاب و روحانیون با آسیب ها و فرصت های فضای مجازی آشنا باشند، می توانند جوانان را از این خطر بزرگ که در کمین آنهاست، نجات دهند.

حجت الاسلام سعید صالحی، دبیر بخش سایبری مدرسه علمیه سفیران هدایت ولی عصر(عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به ضرورت ورود طلاب به عرصه فضای مجازی، تصریح کرد: امروز فضای سایبری مردم را به این ضرورت وا داشته که بخش عمده ای از فعالیت های خود را در فضای مجازی انجام دهند؛ البته این مسأله آسیب های جدی را نیز به همراه دارد که باید برای پیشگیری و یا کاهش این آسیب ها برنامه ریزی های دقیقی انجام شود.

وی، خواستار برگزاری دوره های آشنایی با آسیب ها و فرصت های فضای مجازی برای طلاب شد و گفت: اگر طلاب و روحانیون با آسیب ها و فرصت های فضای مجازی آشنا باشند، می توانند جوانان را از این خطر بزرگ که در کمین آنهاست، نجات دهند.

دبیر بخش سایبری مدرسه علمیه سفیران هدایت ولی عصر(عج) اهواز در ادامه به ارایه گزارشی از فعالیت های پایگاه اطلاع رسانی این مدرسه پرداخت و گفت: این پایگاه در ابتدای کار تنها با هدف اطلاع رسانی اخبار و فعالیت های مدرسه آغاز به کار کرد، اما هم اکنون متناسب با نیاز ها و ضرورت ها برنامه های مهمتری در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به بخش های پایگاه اطلاع رسانی مدرسه حضرت ولی عصر(عج)، گفت: در این پایگاه به دنبال اطلاع رسانی بهینه وبهنگام از فعالیت ها و نوآوری های مدرسه ولیعصر(عج) و سایر مدارس سفیران هدایت  هستیم تا انشاءالله سایر مدارس استان نیز بتوانند از این ظرفیت استفاده و بهره برداری کنند.

حجت الاسلام صالحی، یکی از بخش های مهم این پایگاه را معرفی پایان نامه های طلاب فارغ التحصیل اعلام کرد و ادامه داد: خوشبختانه مدرسه علمیه سفیران هدایت ولی عصر(عج) اهواز، یکی از مدارس موفق در زمینه ترتبیت طلاب کار آمد و به روز است و هم اکنون نیز تعداد زیادی از طلاب نخبه ای که در سطح استان خوزستان مشغول فعالیت هستند، فارغ التحصیل این مدرسه می باشند.

این روحانی فعال در فضای سایبری، با اشاره به زمان آغاز بکار رسمی پایگاه اطلاع رسانی مدرسه حضرت ولی عصر(ع)، گفت: این پایگاه از سوم فروردین ماه سال جاری بصورت آزمایشی آغاز بکار کرده و هم اکنون نیز در حال انجام کارهای فنی برای بهبود پوسته بیرونی آن هستیم که انشاءالله همزمان با عید سعید غدیر، رسما رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha