پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انتشارات جمکران

حوزه/ مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران گفت تلاش می‌کنیم با بررسی های علمی مفصل و همکاری با موسسات فرهنگی و پژوهشی معتبر در مسیر تولید انبوه کتب مفید قدم برداریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام حسینی مدیر انتشارات این مکان مقدس در آیین تجلیل از خادمین حوزه کتاب مسجد مقدس جمکران ضمن تبریک هفته کتاب از همکارانی که در حوزه کتاب در این مکان مقدس تلاش می کنند تقدیر کرد.

وی  گفت: اکثر ادیان آسمانی با داشتن کتاب، ماندگار شده اند و دین اسلام نیز ضمن بیان ادعیه، آداب ویژه ای را برای مطالعه کتاب بیان کرده است.

مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: ما متأسفانه با بی توجهی از کنار کتاب می گذریم در حالی که مقام معظم رهبری بسیار به خواندن و انس با کتاب تأکید دارند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه تخصصی کتاب دفتر مقام معظم رهبری گفت: در این جلسه مقرر شد با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی از این هفته 5 دقیقه پیش از خطبه ها به معرفی کتاب های مفید اختصاص داده شود که در این زمینه ما نیز با مجمع همکاری خواهیم داشت.

مدیر انتشارات مسجد مقدس جمکران افزود: همچینن قرار شد صدا و سیما نیز فضا و فرصت مناسبی جهت تولید و پخش تیزرهای تبلیغ کتاب های مفید در اختیار بگذارد.

وی با انتقاد از فرایند تولید محتوای کتب گفت: علیرغم هزینه زیاد تولید کتاب اما متأسفانه امروز بسیاری از کتاب ها به صورت اینترنتی، کپی برداری شده و غیر مفید چاپ می شوند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در انتشارات مسجد مقدس جمکران بنا داریم با بررسی های علمی مفصل و همکاری با موسسات فرهنگی و پژوهشی معتبر در مسیر تولید انبوه کتب مفید قدم برداریم.

وی در پایان از انتشار کتابی خطی در موضوع مهدویت خبر داد و افزود: کتابی در حوزه مهدویت با همکاری واحد کتابخانه و مرکز اسناد مسجد مقدس جمکران در دست انتشار داریم تا بتوانیم دِین خود را نسبت به علمای گذشته که در این حوزه فعالیت داشته اند ادا کنیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha