پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 340282
۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
افق مبین

معاون پژوهش مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول از انتشار نهمین شماره ماهنامه "افق مبین" ویژه نوجوانان و جوانان خبر داد.

حجت الاسلام غلامرضا خسروی، سردبیر ماهنامه افق مبین مدرسه علمیه آيت الله قاضی دزفول در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با اشاره به انتشار نهمین شماره از ماهنامه افق مبین، گفت: هیئت تحریریه این ماهنامه همگی از طلاب مدرسه می باشند و گستره انتشار آن در سطح استان خوزستان و برخی مراکز حوزوی کشور می باشد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، با اشاره به اهداف انتشار این ماهنامه، خطرنشان ساخت: با توجه به این که هم اکنون تعدد نشریات خوب و مفید در سطح شهرستان دزفول آنچنان گسترده نیست، بر آن شدیم تا نشریه ای جامع برای همه اقشار جامعه منتشر کنیم؛ از این رو با همکاری ویژه طلاب این مدرسه علمیه و سایر جوانان مستعد و صاحب فکر و قلم، ماهنامه مبین را منتشر کردیم.

حجت الاسلام خسروی با اعلام این که جامعه هدف این ماهنامه، جوانان و نوجوانان هستند، اذعان داشت: این ماهنامه با موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی، سیاسی، علمی و آموزشی است که همواره تلاش هیئت تحریریه بر ارایه مطالب مفید و کاربردی برای قشر جوان جامعه بوده است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم شهرستان دزفول از ماهنامه افق مبین، تصریح کرد: خوشبختانه این ماهنامه با استقبال خوب و قابل توجه مردم دزفول قرار گرفته که این مسأله همواره مورد دلگرمی طلاب و اعضای هیئت تحریریه ماهنامه افق مبین بوده است.

حجت الاسلام خسروی در پایان گفت: از همه طلاب و دانشجویان سراسر استان دعوت می کنیم تا مطالب خود که همسوی با موضوعات این ماهنامه می باشند را به دفتر معاونت پژوهش مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول ارسال کنند.

گفتنی است، ماهنامه افق مبین با مدیر مسؤولی حجت الاسلام والمسلمین منصور کیانی و سردبیری حجت الاسلام غلامرضا خسروی، به صورت ماهانه و با تیراژ ۱۵۰۰ نسخه رنگی منتشر می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha