جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 340308
۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
بسیج

حوزه/ همزمان با هفته بسیج، ویژه نامه بسیج مستضعفین در پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت عرضه شد.

مدیر پایگاه حوزه نت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: این ویژه نامه مناسبتی در 18 عنوان مطالب ارزشمندی را دسترس علاقه مندان قرار می دهد.

حجت الاسلام احمد اکبری افزود: "بسیج در کلام امام"، "بسیج در کلام رهبری"، "بسیج در کلام ریاست جمهوری"، "معنویت بسیجی"، "بسیج و آینده"، "بسیج و تهاجم فرهنگی"، "بسیج و سازندگی"، "بسیجی و رسالت تاریخی" از عناوین این ویژه نامه می باشند.

وی بیان داشت: "بسیج و اطاعت از ولایت"، "یادی از گذشته"، "بسیج و میهن دوستی"، "بسیج و علم آموزی"، "بسیج و فعالیت های اجتماعی"، "الگوی بسیجی"، "زنان بسیج"، "بسیج و ارزش ها"، "تفکر بسیجی" و "بسیج و دینداری" از جمله دیگر عناوین ویژه نامه بسیج مستضعفین است که از هم اکنون در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه بیان داشت: پایگاه حوزه نت از جمله مجموعه پایگاه های اطلاع رسانی مرکز نور می باشد که از سال 78 با ورود اینترنت به ایران به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی راه اندازی شد.

حجت الاسلام اکبری در بخش دیگری از گفت وگوی خود بسیج را بهترین پشتوانه علمی، فرهنگی و دفاعی برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: به اعتراف دوست و دشمن، بسیج توانمندی های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته است  و مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب می باشد.

وی ادامه داد: شواهد نشان می دهد بسیج هنوز توانمندی های ناشناخته فراوانی دارد، و اگر شناخته شود  مورد تکریم و حمایت قرارمی گیرد بطوریکه می توان از قدرت و توان عظیم و خودجوش بسیج، برای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز بهره مند شد، از این توانمندی ها می توان در امور اقتصادی فرهنگی و رفاهی ـ اجتماعی و دیگر زمینه ها که باید شناخته شود، استفاده نمود.

وی بیان داشت: علاقه مندان می توانند برای دسترسی به این ویژه نامه به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه کنند؛

http://www.hawzah.net/fa/magazine/magart/0/0/46649

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha