چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
معاونت تهذیب

حوزه/ مدیر اداره تلبس معاونت تهذیب حوزه های علمیه از آغاز ثبت نام طلاب دارای مجوز تلبس در سال 93برای اردوی مشهد مقدس همراه خانواده خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  مدیر اداره تلبس دفتر امور تربیت اخلاقی  معاونت تهذیب حوزه های علمیه  با اعلام این خبر اظهارداشت: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با مرکز خدمات حوزه های علمیه، پنجمین اردوی خانوادگی طلاب تازه ملبس به مشهد مقدس درروزهای  20 تا 23 آذر ماه 93 تا  برای طلاب تازه ملبس شده  استان ها در مجتمع ولایت مشهد برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شریفی افزود : طلاب   که در سال 93  از طریق سامانه تلبس مجوز دریافت نموده اند می توانند جهت ثبت نام در این اردو به سایت دفتر امور تربیت اخلاقی مراجعه نمایند .

وی با  اشاره به اینکه طلاب می توانند به همراه خانواده از این ظرفیت استفاده کنند خاطر نشان کرد : با هماهنگی که با معاونت تهذیب و مرکز خدمات بعمل آمده،  طلاب متاهل پس از ثبت نام می توانند روز 20  آذر ماه  در مشهد الرضا خود را به مجتمع ولایت واقع در خیابان نواب معرفی نمایند .

حجت الاسلام  شریفی در ادامه افزود: طلاب مجردی که در سال  93 موفق به اخذ مجوز تلبس شده اند نیز می توانند به همراه والدین از این سفر معنوی برخوردار شوند.

لازم به ذکر است طلاب  در استان ها می توانند جهت کسب اطلاعات و هر گونه هماهنگی بیشتر با تلفن مستقیم اداره تلبس حوزه های علمیه به شماره 37841164 -  025 تماس حاصل نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مصطفی حاجی بابایی IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    0 0
    بنده تا کنون از اردوهای مرکز استفاده نکرده ام.
  • احمدیان IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    سلام .خسته نباشد اززحمات اقای شریفی دراداره تلبس متشکریم