جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
L

حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از تشکیل کمیته های تخصصی در راستای پاسخگویی به نیازهای حوزه و نظام در این مجمع خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی، عصر امروز در دیدار اعضای هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضرت آیت الله نوری همدانی که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: نتیجه برگزاری 20 نشست هیئت رئیسه مجمع عمومی، تشکیل 11 کمیته بود که اساتید فراوانی در این کمیته های تخصصی حضور دارند.

وی افزود: کمیته های آموزش، تهذیب و اخلاق، پژوهش و تبلیغ از جمله این کمیته ها است که حوزه از گذشته در این عرصه ها حضور داشته و به دنبال بررسی مسائل مختلف پیرامون موضوعات مربوطه خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که در کنار این کمیته ها، کمیته هایی نیز در راستای پاسخ گویی به نیازهای اساسی نظام و حوزه تشکیل شده است، افزود: در این راستا، کمیته های مطالبات مراجع تقلید و مقام معظم رهبری، رصد و پاسخ به شبهات، بررسی بحران های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، تکریم اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم، ارتباطات و گسترش معارف قرآن و عترت نیز تشکیل شده است.

وی در پایان افزود: با تشکیل این کمیته ها انتظار می رود کارهای بزرگی در راستای برطرف نمودن نیازهای ضروری جامعه و حوزه انجام پذیرد.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha