جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دانشگاه ادیان

حوزه/ دانشگاه ادیان و مذاهب در مقطع کارشناسی به صورت غیر حضوری و بدون برگزاری آزمون ورودی از میان عموم علاقه‌مندان در رشته شیعه‌شناسی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی دانشگاه ادیان، محمد ملکی نهاوندی، قائم مقام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی  این دانشگاه ، با اشاره به برگزاری اولین «دوره بدون آزمون» در مقطع کارشناسی افزود: دانشکده مجازی آماده پذیرایی 120 دانشجو در مقطع کارشناسی شیعه‌شناسی است و این افراد بدون شرکت در آزمون ورودی و تنها بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش خواهند شد.

وی با اشاره به شرایط فعلی جهان اسلام و ضرورت معرفی هر چه بهتر معارف شیعی گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب مفتخر است اولین دوره کارشناسی غیرحضوری شیعه‌شناسی را در سطح کشور برگزار میکند و امیدواریم علاقه‌مندان معارف ناب تشیع از این زمینه به وجود آمده، استفاده کامل نمایند.

ملکی نهاوندی با اشاره به عمومی بودن این دوره و عدم اختصاص آن به طلاب گفت: البته برای طلاب و خانواده‌های آنها 25 درصد تخفیف در هزینه‌ دوره در نظر گرفته شده است.

قائم مقام معاونت آموزشی این دانشگاه افزود: دانشکده مجازی که برگزار کننده این دوره است یکی از زیر مجموعه‌های دانشگاه ادیان و مذاهب به شمار می‌رود که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، میزبان تعداد قابل توجهی از دانشجویان علاقه‌مند به رشته‌های مختلف همچون شیعه‌شناسی، تاریخ تشیع، فرق تشیع، کلام شیعه و ...  است.

وی با اشاره به اینکه این دانشکده از وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری مجوز فعالیت دارد آن را یکی از موفق‌ترین دانشکده‌های مجازی کشور دانست.

علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این دوره غیرحضوری تا قبل از 30 آذر می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه و ثبت‌نام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha