جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت‌الله شبستری

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حماسه ۹ دی اسلامیت نظام را تثبیت کرده و به همگان ثابت کرد مردم ایران توهین به مقدست اسلامی و ولایت را بر نمی تابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، آیت الله مجتهد شبستری در سخنرانی خود در همایش روز بصیرت در دانشگاه تبریز، با گرامیداشت حماسه ۹ دی، اظهار کرد: راهپیمایی پرشکوه مردم در ۹ دی اقتدار و انسجام نظام را تقویت کرد.

امام جمعه تبریز با اشاره به حمایت های دشمنان از فتنه گران و القای شبهه تقلب، تصریح کرد: دشمنان به دنبال ساقط کردن نظام اسلامی بودند و با خلق حماسه عظیم نهم دی، استکبار متوجه شد که مردم ایران با بصیرت هستند و نمی توان در مقابل آنان ایستاد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم تقویت باور مردم مبنی بر وجود جنگ نرم، گفت: مردم ایران در هر شرایطی به دنبال دفاع از استقلال نظام هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یکی از مهم ترین پیامد های حماسه ۹ دی، کنار رفتن نقاب ها از چهره برخی افراد و شناخت مدعیان دروغین ولایتمداری از انقلابیون واقعی بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر حساسیت رهبر معظم انقلاب نسبت به فتنه ۸۸ گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد فتنه باید نصب العین همگان قرار گیرد.

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه مسایل هسته ای و حقوق بشری بهانه ای برای دشمنان است، اظهار کرد: دشمنی با اسلامیت ما مشکل دارد، چرا که به خوبی می دانند اسلام با سلطه گری سازگاری ندارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: حماسه ۹ دی اسلامیت نظام را تثبیت کرده و به همگان ثابت کرد مردم ایران توهین به مقدسات اسلامی و ولایت را بر نمی تابند.

امام جمعه تبریز، آشکار شدن دشمنی آمریکا و غرب با اسلام را یکی دیگر از پیامدهای مهم فتنه ۸۸ عنوان کرده و افزود: با حضور حماسی مردم در صحنه دفاع از انقلاب، همه هزینه های دشمن برای براندازی نظام بر باد رفت.

وی همچنین با اشاره به ذوق رسانه های عربستان در پوشش اهانت اراذل و اوباش به عاشورا و امام حسین(ع)، تصریح کرد: حماسه ۹ دی تودهنی محکم به وهابیت بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان با تاکید بر ثمر بخش بودن گرامیداشت ۹ دی، اظهار کرد: این گونه مراسم ها موجب تقویت وحدت ملی می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha