پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اعزام

حوزه/ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با هدف ارتقاء سطح علمی وافزایش مهارت، توان مندی و تخصصی نمودن روش های تبلیغ دوره آموزشی انتقال تجارب تبلیغی را با حضور اساتید ونخبگان برگزار می نماید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام ایاد کمالی سرپرست اداره نشست‌ها وهمایش‌های معاونت فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، از برگزاری دوره آموزشی انتقال تجارب تبلیغی ویژه مبلغان خبر داد وافزود: یکی از جلسات آموزشی که معاونت فرهنگی تبلیغی قرار است برگزار کند برگزاری دوره آموزشی انتقال تجارب تبلیغی یا آموزش منبر وخطابه می‌باشد.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جلسات آموزشی، انتقال تجارب به مبلغان از طریق اساتید تبلیغ که در زمینه منبر وخطابه  چهره هستند برای ارتقا سطح علمی وافزایش توانمندی‌های آنان می باشد.

سرپرست اداره نشست‌ها وهمایش‌های معاونت فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری این دوره برای عموم مبلغان از مزایای این دوره گفت: قرار است مزایایی نیز برایاین طرح اختصاص داده شود از جمله: محاسبه این دوره به عنوان یک واحد آموزشی دوره پودمانی؛ اولویت در اعزام برای مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی، اعطای گواهی نامه در پایان دوره به شرکت کنندگان؛ به اضافه برگزاری مسابقه ای در پایان دوره واهدای جوایز به  نفرات برتر می باشد.

وی از حضور اساتید مجرب و برجسته در این دوره اشاره کرد و افزود: در این دوره از اساتید برجسته همچون حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان؛ حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی ونیز حجت الاسلام حسینی قمی استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام کمالی ادامه داد: زمان کلاس ها هر هفته چهارشنبه ها بعد از نماز مغرب وعشا در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: زمان ثبت نام از شنبه 13 دی ماه آغاز می شود و از طریق سایت بلاغ صورت می پذیرد و به دلیل محدودیت مکانی، اولویت با کسانی می باشد که زودتر ثبت نام کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha