جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 342587
۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶
حوزه و هنر

حوزه/ نشست تخصصی «حوزه و هنر، فرصت‌ها و تهدیدها» ویژه طلاب و فضلای حوزه یک شنبه شب در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، نخستین نشست تخصصی حوزه و هنر، فرصت‌ها و تهدیدها ویژه طلاب و فضلا یک شنبه شب با همکاری انجمن قلم حوزه و جشنواره هنرهای آسمانی در ساختمان انجمن‌های علمی حوزه با حضور جمعی از طلاب حوزه علمیه قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ژرفا از اساتید و کارشناسان این عرصه با اشاره به اینکه شان روحانی دغدغه پاسخگویی به سؤالات دینی مردم و معرفی دین الهی است بیان کرد: یک روحانی برای معرفی بهتر دین باید به هنر آراسته شود.

شایان ذکر است، پس از سه دوره برگزاری جشنواره هنر آسمانی دوره جدید آن زیر نظر مرکز مدیریت حوزه علمیه فعالیت خود شروع کرده و مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، دفتر تبلیغات اسلامی، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما در برگزاری آن مشارکت دارند.

 دبیرخانه دائمی جشنواره هنر آسمانی دارای شش کمیته تخصصی می‌باشد که عبارتند از کمیته هنرهای تجسمی، کمیته هنرهای نمایشی، کمیته شعر، کمیته داستان، کمیته پژوهش هنر و کمیته اطلاع‌رسانی و ارتباطات. هر یک از این کمیته‌ها زیر نظر یک دبیر و گروهی از اساتید و کارشناسان مرتبط در راستای اهداف و وظایف مصوب مشغول فعالیت می‌باشند .

این دبیرخانه  علاوه بر نشر فصلنامه تخصصی هنر آسمانی، برگزاری شب شعر طلاب، داستان حجره، نشست تخصصی داستان دینی و داستان انقلاب، طراحی سایت تخصصی ، بانک اطلاعات طلاب و فضلای هنرمند و... را در دستور کار خود دارد. چهارمین جشنواره هنر آسمانی نیز پس از طرح و تصویب هیئت امنای دبیرخانه دائمی اعلام و اجرا خواهد شد

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha