پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت‌الله شبیری

حوزه / حضرت آیت الله شبیری زنجانی گفتند: با همدلی همه مسئولین مشکلات جامعه هر چه زودتر برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این مرجع تقلید امروز در دیدار وزیر اقتصاد با ایشان در قم با اشاره به مشکلات اقتصادی و توطئه دشمنان  علیه ملت ایران، خطاب به دکتر طیب نیا اظهارداشتند: مسئولیتی که شما در شرایط فعلی پذیرفته اید یک مجاهدت در برابر مشکلات است و باید با همدلی همه مسئولین مشکلات جامعه هر چه زودتر برطرف شود.

در ادامه  وزیر اقتصاد نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های اقتصادی دولت شرایط فعلی جامعه را حساس برشمرد و گفت: جنگ امروز از لحاظ اقتصاد که غربی ها و حامیان آن ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه انداختند بسیار شکننده و بد تر از جنگی است که صدام در هشت سال علیه ایران شروع کرده بود.

وی افزود: زمانی که  دولت شروع به کار کرد شرایط ویژه ای در کشور حاکم بود و سعی کردیم به صورتی کوتاه مدت وضع کشور را در ابعاد اقتصادی سامان بدهیم و تورم را کنترل کنیم و ایجاد اشتغال نمائیم  و رشد اقتصاد را نیز بهبود ببخشیم.

*شورای فقهی را در نظام بانکی راه‌اندازی کنیم

وزیر اقتصاد اظهار داشت: شرایط اقتصادی که بر جامعه  حاکم است وضعیت نابرابر اقتصادی می باشد باید با همد لی و اتحاد همه مسئولان و حمایت مردم مشکلات را به پایان برسانیم.

وی افزود: به دنبال شکل گیری شورای فقهی در نظام بانکی هستیم و تصمیم داریم با استفاده از منابع احکام اسلام و مبانی فقهی، به سمت بانکداری بدون ربا و بانکداری اسلامی حرکت کنیم.

.انتهای پیام

313/40

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha