جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جمشیدی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: 12هزار نفر از خواهران طلبه وارد آموزش و پرورش شده اند؛ 600هزار فرصت تبلیغی توسط طلاب خواهر انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی عصر امروز در مراسم اختتامیه نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد، گفت: حوزه‌های علمیه خواهران و برادران، رقابتی با هم ندارند و به دنبال تحقق رسالت‌های سنگین خود هستیم.

وی افزود: 70هزار طلبه شاغل به تحصیل زن در سراسر کشور فعال هستند؛ 467 واحد آموزشی نیز در حوزه علمیه خواهران تدریس می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: از امسال سطح چهار آموزش حوزه علمیه خواهران به شکل رسمی در دو استان راه اندازی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی بیان کرد: نظام آموزشی حوزه علمیه خواهران، پیوسته نیست و مقطعی است و طلاب برای ورود به هر مقطع باید شرایطی را داشته باشند.

وی افزود: یکی از مخاطبین اصلی تهاجم و تاثیرگذاری فرهنگی، در جهان و ایران، خود زنان هستند که هم نقطه هدف هستند و هم ابزار تهاجم فرهنگی هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: امروز این سپاه ارزشمند فرهنگی در عرصه‌های مختلف مشغول مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است؛ امروز در فضای مجازی حوزه علمیه خواهران، 4هزار خواهر طلبه در فضای مجازی به فعالیت تبلیغی مشغول هستند.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی بیان کرد: هر ماه چهار میلیون نفر از این تعداد وبلاگ بازدید دارند؛ 12هزار نفر از خواهران طلبه وارد آموزش و پرورش شده اند؛ 600هزار فرصت تبلیغی توسط این خواهران انجام شده است.

وی افزود: هر مدرسه علمیه علاوه بر یک مرکز آموزشی کانون نشر تربیت و فرهنگ نیز می‌باشد؛ 29هزار نفر خواهر طلبه در آموزش و پرورش فعال هستند ولی این حضور نسبت به آنچیزی که باید باشد است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha