شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیوند

حوزه/ همایش پیوندهای آسمانی ویژه طلاب حوزه علمیه قم امروز در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این همایش آیت الله مقتدایی، جمعی از مسئولین مرکز خدمات و جمعی از طلاب مزدوجی که زندگی مشترک خود را تازه آغاز کرده‌اند حضور داشتند.

در ابتدای این همایش آیت الله مقتدایی ضمن تبریک به مزدوجین حاضر در جلسه و تشکر از مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برای برگزاری این همایش گفت: برگزاری این جلسات بسیار خوب و موثر است و انشا الله آغاز زندگی مشترک بر همه شما مبارک باشد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه هم مرد باید نسبت به همسرش با علاقه رفتار کند و خانم‌ها نیز نسبت به شوهر این رفتار را داشته باشند تصریح کرد: در روایت داریم که اگر زن با شوهرش به خوبی رفتار کند نامش را جهاد گذاشته‌اند.

در ادامه حجت الاسلام جعفریانی مدیر مرکز خدمات قم بیان کرد: رئیس مرکز خدمات به جنبه‌های عاطفی خدمات توجه ویژه‌ای دارند و اقدام به برگزاری جشن‌هایی مانند جشن ممتازین تحصیلی، پیوندهای آسمانی و ... از جمله این خدمات است.

وی با اشاره به مسائلی که می‌تواند خانواده را به یک خانواده معنوی تبدیل کند ابراز داشت: اگر آموزه‌های دینی را در بخش تحکیم خانواده رعایت کنیم در زنگی واقعاً موفق خواهیم داشت.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha