جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ستوده اردبیل

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: این استان با 740 روحانی در عرصه تبلیغی در حال فعالیت است که در سال های اخیر به دلیل تشکیل حوزه های علمیه این تعداد مبلغ در فعالیت های تبلیغی استان حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام ستوده در جمع طلاب و فضلای اردبیلی مقیم حوزه علمیه قم که در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل در پنج محور در عرصه فرهنگی و دینی در حال فعالیت است.

وی از جمله عرصه های فعالیت های این اداره کل را فعالیت های مربوط به مبلغان معرفی کرد و گفت: در این راستا تشکل های دینی، مباحث قرآنی، فضای مجازی و اعزام مبلغ، از کارکردهای اداره تبلیغات اسلامی اردبیل در زمینه امور مبلغان می باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: استان اردبیل با 740 روحانی در عرصه تبلیغی در حال فعالیت است که در سال های اخیر به دلیل تشکیل حوزه های علمیه این تعداد مبلغ در زمینه فعالیت های تبلیغی استان حضور دارند.

وی بزرگ ترین دغدغه تبلیغی در استان اردبیل را حضور روحانیت در روستا ها و مناطق محروم معرفی کرد و گفت: در مناسبت های تبلیغی از جمله دهه محرم 93، تعداد زیادی از مبلغان در استان حضور یافتند که از سوی اداره تبلیغات استان ساماندهی شدند.

حجت الاسلام ستوده تصریح کرد: کارگاه های آموزشی، نشست های علمی، تبیین نحله های انحرافی و عرفان های نوظهور و سایر مباحث دینی، از دیگر محورهای فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی اردبیل می باشد.

وی با بیان این که امروز، جاهای زیادی در استان از حضور مبلغ بی بهره هستند، افزود: اداره تبلیغات در عرصه فراهم آوردن شرایط کافی برای مبلغان تلاش زیادی داشته است و تنها مسئله پیش رو، حضور روحانیون بومی در مناطق تبلیغی می باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به فعالیت های فرهنگی در راستای عفاف و حجاب در استان گفت: در عین آمد شد فراوان مسافران زیاد به این استان، استان اردبیل از نظر عفاف و حجاب در شرایط مطلوبی به سر می برد؛ البته در فصولی مانند تابستان، آسیب هایی در این عرصه وجود دارد که لازم است با برنامه ریزی فرهنگی درست؛ از بروز این آسیب جلوگیری نمود.

انتهای پیام// 15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha