چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مهدی خوبانی

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران از برگزاری ششمین دوره آموزشی تربیت مشاور راهنما، در مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل خبر داد.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری «حوزه»، بر ضرورت تقویت فرهنگ مشاوره در بخش های مختلف جامعه اسلامی به ویژه حوزه های علمیه تأکید کرد و گفت: تأکید اسلام بر تقویت فرهنگ مشاوره است.

 وی با تأکید براین که تلاش ما تربیت مشاوران متخصص در مدارس علمیه است، تصریح کرد: اگر فرهنگ مشاوره در میان طلاب و حوزه های علمیه نهادینه شود شاهد اثرات بسیار مثبتی در روند تحصیلی طلاب خواهیم بود.

 معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری ششمین دوره آموزشی مشاور راهنما طی امروز و فردا در مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل خبر داد.

حجت الاسلام مهدی خوبانی ، اصول فنون مشاوره، مدیریت تحصیلی، رواشناسی رشد، ارتباط مؤثر، کنترل عواطف و غرایض، ازدواج، خانواده و رواشناسی شخصیت را مهم ترین محورهای این دوره های آموزشی عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه در صدد هستیم تا با تربیت این طلاب در زمینه مشاوره در حوزه استان اقدام مناسبی انجام دهیم، ابرازداشت: در حقیقت دوره فعلی بخشی از  سلسه طرح تربیت مشاوره راهنما است از ابتدای طرح 30 نفر از طلاب سطح عالی استان انتخاب شده و هم اکنون درحال گذراندن دوره های تخصصی هستند که بعد از دوره در کلاس های عملی هم شرکت کرده و پس از موفقیت در آزمون پایانی بعنوان مشاوره راهنما در حوزه استان مشغول فعالیت خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha