جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کرسی نظریه پردازی

حوزه/ همايش ملي «کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره» به همت دبیرخانه هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره و با همكاري دانشگاه شهید بهشتی، 16 بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در همايش ملي «کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره» که با اهدافي چون بررسی چالش ها و راهکارهای حمایت از گسترش کرسی ها در حوزه علوم انسانی، معارف دینی و هنر و آشنایی با فعالیت های هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره برگزار می شود؛ از 20 نفر از اساتید موفق دارای نظریه، نوآوری و نقد با حضور مسئولین کشوری، روسای دانشگاه ها، اساتید برجسته و منتخب دانشگاه ها و نظریه پردازان علوم انسانی با اهداء تندیس همایش و سند ملی تایید نظریه، تقدیر به عمل خواهد آمد.

همچنین در این جلسه استاد علي‌اكبر رشاد، رئیس هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره ، حجت‌الاسلام‌والمسلمين خسروپناه، دکتر غلامعلی افروز دبير علمي همايش و برخي ازاساتيد علوم انسانی سخنرانی خواهند داشت.

برپایه این گزارش، همایش ملی کرسی های نظریه پردازی، 16 بهمن ماه، در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی با حضور مسئولین کشوری، روسای دانشگاه ها، اساتید برجسته و منتخب دانشگاه ها و نظریه پردازان علوم انسانی برگزار می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha