پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اختری

دبير كل مجمع جهانی اهل بیت(ع)،گفت: نامه‌ ای که رهبر معظم انقلاب برای جوانان آمریکایی و اروپایی ارسال کرده اند لرزه بر اندام مسئولان و سران این کشورها انداخته است.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از اصفهان ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسن اختری امروز در مراسمی که به مناسبت آغازین روز دهه فجر در خیمه گلستان شهدای اصفهان برگزار شد با گرامی داشت فرارسیدن سی و ششمین بهار انقلاب اظهار داشت: با برگزاری آیین‌ها و جشن‌‌های بزرگداشت این ایام، می‌توان جوانان را با ارزش‌‌های انقلاب و سختی‌هایی که در این راه بوده است آشنا کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه پیروی از خط امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب برای حفظ انقلاب اسلامی در دستور کار مردم و مسئولان قرار گیرد، ادامه داد: در این راستا شناخت شخصیت و خصوصیات رهبر کبیر انقلاب امری ضروری است.

دبير كل  مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بر شمردن خصوصیاتی از امام خمینی (ره) اظهار داشت: کار برای خدا، فرصت شناسی، هوشیاری شهامت و احقاق حق مظلوم از ظالم از مهم‌ترین ویژگی‌های امام خمینی (ره) بود.

وی ساده زیستی را از دیگر خصوصیات رهبر کبیر انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: در این راستا مسئولان و به ویژه جامعه روحانیت باید از امام خمینی (ره) و همچنین رهبر معظم انقلاب الگو بگیرند تا بتوانند در بین مردم جایی داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین اختری، با بیان اینکه امام خمینی (ره) با شکل‌دهی انقلاب اسلامی با همکاری عموم مردم جامعه تمام معادلات جهانی را بر هم زد، افزود: انقلاب اسلامی با ایجاد نظامی مبتنی بر دین خدا و احکام شرعی در جهان بی نظیر بوده و تا قبل از آن نظامی اینچنین وجود نداشته است.

وی با اشاره به توجه عموم مردم جهان برای تشکیل حکومت اسلامی اظهار داشت: آنچه امروز در تمام دنیا مشاهده می‌شود توجه مردم مسلمان و غیر مسلمان نسبت به ایجاد حکومت دینی است که این امر را می‌توان از برکات انقلاب اسلامی ایران دانست.

دبير كل  مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه حرکت‌های بیداری اسلامی در حال حاضر در سطح جهان عصبانیت دشمنان اسلام را برانگیخته است، افزود: اقدام نشریه شارلی ابدو در این راستا بود که اوج عصبانیت دشمنان نسبت به توسعه اسلام در کشورهای آمریکایی و اروپایی را برانگیخته است.

وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های صورت گرفته برای صدور اسلام به کشورهای اروپایی بیان داشت: در این راستا نامه‌ ای که رهبر معظم انقلاب برای جوانان آمریکایی و اروپایی ارسال کرده اند لرزه بر اندام مسئولان و سران این کشورها انداخته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین اختری حفظ ارزش‌های اسلامی را مهم‌ترین اصل تداوم انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: در این راستا مسئولان باید در تمام عرصه‌ ها و به ویژه گفتمان های سیاسی داخلی و خارجی این اصل را مورد توجه قرار دهند.

به گفته وی، امروز مسئولان باید با تکیه بر خدا و مردم انقلاب را حفظ کنند و نه با تکیه بر اجانب و بیگانگان!

دبير كل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی به مسلمانان جهان عزت و آبرو داد، اظهار داشت: انقلاب تاکنون با توجه به الطاف الهی و حمایت مردم ایران روی پا ایستاده است و مسئولان باید با تکیه بر مردم و نه با تکیه بر اجانب، ایران را سربلندتر از دیروز کنند.

 وی با اشاره به شکست‌های 10 ساله آمریکا در جهان افزود: آمریکا طی 10 سال گذشته در تمام کشورگشایی‌ها و سلطه‌گری‌هایش در سراسر دنیا و به ویژه در کشورهایی مانند افغانستان، عراق، لبنان، سوریه و حتی در کشورهای عربی آل سعود و دیگر کشورهایی که با آمریکا در یک محور بودند شکست خورده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha