پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
گلی

حوزه / به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های ویژه ای در مدارس علمیه استان ایلام برگزار می‌گردد

حجت الاسلام یونس گلی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام گفت: با توجه به فرارسیدن دهه فجر برنامه‌های خوبی در حوزه علمیه این استان برگزار می‌گردد

وی، فضاسازی مدارس علمیه، نصب پرچم انقلاب اسلامی، عکس امام و رهبری و شهداء و بیانات این بزرگواران در نقاط مختلف را از جمله این اقدامات عنوان کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام، جشن انقلاب،غبار روبری مزار شهداء، سرکشی به خانواده‌های شهدای طلاب استان،برگزاری همایش روحانیون در این ایام،برگزاری کوهنوردی و مسابقات تیراندازی برای روحانیون استان،برگزاری جلسات بصیرتی، و برگزار نمودن دوره خانواده برای طلاب معیل را از دیگر برنامه‌های این دهه اعلام کرد.

وی در خصوص اینکه ما باید در این ایام طلاب و جوانان را بیشتر با امام و آرمان‌های انقاب آشنا کنیم، گفت: از جمله رسالت‌های ما اینست که نسل جدید را با آرمان‌های انقلاب اسلامی پیوند بزنیم و نگذاریم هجمه‌های فرهنگی دشمن افکار و اعتقاد جوانان مارا نسبت به این آرمان‌ها تغییر بدهد.

حجت الاسلام گلی، در پایان خاطرنشان ساخت: از تمام پتانسل حوزه استفاده می‌کنیم تا بتوانیم در این ایام تا جایی که می‌شود برنامه‌های خوب و سازنده ای برای طلاب داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha