جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روحانیون تیپ امام صادق

حوزه/ در پشت مرزهای رژیم غاصب صهیونیستی مردان سلحشوری که خود را فدائیان انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه آن معرفی می کنند چنان عرصه را بر دشمن تنگ کرده اند که رویاهای شیرین گذشته آنان جای خود را به کابوس های شبانه داده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، تیپ مستقل 83 روحانیون تبلیغی رزمی امام جعفر صادق (علیه السلام) در بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرده: امروز در دنیا چه اتفاقی افتاده است که رژیم گرگ صفت صهیونیستی در مقابل پاسخ کوبنده حزب الله دست از پا خطا نمی کند و دیگر از مشت آهنینی که این رژیم خون آشام از بدو تاسیس همواره به وسیله آن با به خاک و خون کشاندن مردم بی گناه و با ایجاد رعب و وحشت اهداف پلید خود را به پیش می برد خبری نیست؟!

این تیپ رزمی تبلیغی ادامه داده:  امروز چه روی داده است که این رژیم سفاک وکودک کش حداقل برای حفظ پرستیژ وهیمنه پوشالی خود پس از تحمل ضربه سنگین وگیج کننده جوانان غیور مقاومت،در شوک مرگباری فرو رفته است و از سیاست متداول این رژیم که کوچکترین ضربه ای را به سرعت با شدیدترین و بی رحمانه ترین وجه پاسخ می داد،فاصله گرفته است؟

در این بیانیه همچنین آمده است: چه بلایی وچه کسی این مصیبت عظیم وخوارکننده را برسر این رژیم پوشالی فرود آورده است؟ ندای حق طلبانه دعوت جوانان خسته و رمیده از شرک و بت پرستی مدرن غرب به اسلام ناب محمدی از کدامین سو بلند شد؟ ندائی که همه تلاش های اتاق فکر دشمنان مکار اسلام در سیاه نمایی چهره نورانی اسلام به وسیله مزدوران تکفیری و جیره خوارانی که با اهانت به اسلام ومقدسات آن سیمایی مشوه ومسخره آلود از اسلام در اذهان جوانان اروپایی ترسیم کرده بودند را نقش بر آب کرد. پاسخ همه این سوالات روشن است؛دوست و دشمن عامل اصلی همه بد بختی های سران استکبار و صهیونیسم جهانی را جمهوری اسلامی ایران معرفی می کنند.

در ادامه تصریح شده است: آری سی وشش  سال قبل ابرمردی از سلاله رسول الله (ص)،  با ایمان به خدا وپشتیبانی ملت  متدین وانقلابی، کاخهای استکبار جهانی را به لرزه درآورد وهمه ترفندهای استکبار جهانی برای حفظ رژیم منحوس پهلوی را نقش بر آب کرد وانقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند ، واکنون که خلف صالحش با همان اقتدار وعزت کشتی این انقلاب را در دریای پرتلاطم به پیش می برد  پرتو نورانی آن در اقصی نقاط عالم خودنمایی می کند وهمه مظلومان عالم بخصوص پیروان اهلبیت (علیهم السلام) با فراگیری درسهای این انقلاب وپیروی از ولایت فقیه رهایی از یوغ مستکبران را وجهه همت خود قرار داده اند.

تیپ مستقل امام جعفر صادق(علیه السلام) درادامه بیانیه خود آورده است: در پشت مرزهای رژیم غاصب صهیونیستی مردان سلحشوری که خود را فدائیان انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه آن معرفی می کنند چنان عرصه را بر دشمن تنگ کرده اند که رویاهای شیرین گذشته آنان جای خود را به کابوسهای شبانه داده است.

این بیانیه افزوده: تیپ مستقل 83 روحانیون تبلیغی رزمی امام جعفر صادق (علیه السلام) ضمن تبریک ایام خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی وتبریک پیروزی اخیر جوانان غیور حزب الله بر رژیم صهیونیستی به همه عاشقان انقلاب اسلامی در سرتاسر عالم ونیز به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ؛حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) ،که به شایستگی با رهبری حکیمانه خود ،ودیعه بنیانگذار جمهوری اسلامی را به قله های کمال رساند، از دولتمردان می خواهد با تحقق عملی خواسته رهبر معظم انقلاب مبنی بر محور قرار دادن اقتصاد مقاومتی والتفات بیشتر به نیروهای داخلی وپرهیز از هرگونه اقدامی که نشانی از ضعف وترس و وادادگی در مقابل دشمن باشد با صلابت وبدون عقب نشینی از اصول وخط قرمزهای انقلاب ،امید مستضعفان جهان را به  این انقلاب پر رنگ تر وعظمت انقلاب اسلامی وملت سرافراز ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha