پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سمیعیان

حوزه/ مدیر مدرسه امام رضا(ع) گفت: تجربه 36 ساله انقلاب ثابت کرد تا وقتی مردم حول محور رهبری باشند هیچ‌کسی نمی‌تواند به ایران آسیبی برساند.

حجت الاسلام و المسلمین سمیعیان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، ضمن تبریک آغاز دهه مبارکه فجر اظهارداشت: اوایل انقلاب عده‌ای توهم داشتند که مگر می‌شود مملکت را اداره کرد و در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاد و اکنون شاهدیم که به لطف خداوند و با توسل به ائمه اطهار(ع) این کشور هر روز پیشرفته‌تر می‌شود.

وی یکی از دلایل موفقیت ایران را حرکت حول محور ولایت عنوان کرد و گفت: رهبری حکیمانه امام(ره) و سپس مقام معظم رهبری موجب شده است که این انقلاب مستحکم به راه خود ادامه دهد و تجربه 36 ساله انقلاب ثابت کرد تا وقتی مردم حول محور رهبری باشند هیچ‌کسی نمی‌تواند به ایران آسیبی برساند.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) یکی دیگر از دلایل موفقیت انقلاب ایران را وحدت کلمه دانست و افزود: مردم ایران از هر قوم و مذهبی در یک صف و در کنار هم محکم و استوار ایستادند و در برابر ابرقدرت‌ها مقاومت کردند و توانستند انقلاب را تاکنون حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز از گوشه گوشه جهان ندای اسلام خواهی و آزاداندیشی که نشأت گرفته از انقلاب ایران است را می‌شنویم گفت: اگر بخواهیم این حرکت استمرار داشته باشد دست‌اندرکاران کشور باید مردم را به سمت رهبری و رعایت وحدت کلمه سوق دهند و باید بدانند تا وقتی این دو را داشته باشیم آسیب‌ناپذیر خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین سمیعیان یادآور شد: تا قبل از انقلاب ایران، اسلام در جهان مطرح نبود و اگر هم بود اسلامی بود که در مقابل دشمن انعطاف داشت و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها در آن دیده نمی‌شد.

وی با بیان اینکه هدف امام(ره) تشکیل امت اسلامی منسجم در برابر مستکبرین بود عنوان کرد: هدف و مبنای امام(ره) اسلام بود و با انقلاب ایران، اسلام در عالم مطرح شد و همه متوجه پایه و اساس محکم دین شدند و فهمیدند که اگر بخواهند نجات پیدا کنند باید به این سمت حرکت کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) با اشاره به برنامه‌هایی که مدرسه امام رضا(ع) به مناسبت دهه مبارکه فجر برگزار می‌کند تصریح کرد: دعوت از کارشناسان انقلاب و سخنرانی حول موضوع انقلاب و همچنین برگزاری نمایشگاهی از زمان انقلاب، بخشی از برنامه‌های این مدرسه به مناسبت دهه فجر است تا طلابی که آن دوران را درک نکرده‌اند با مبانی انقلاب آشنا شوند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha