جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نوری همدانی

حوزه/ حضرت نوری همدانی گفتند: حوزه علمیه قم در ابتدا تحت پرچم انقلاب همراه امام(ره) بوده و امروز نیز رهبری را همراهی می کند و موید نظام است؛ اما هر فیلم کتاب و موسیقی که بر خلاف اسلام باشد، جلوی آن را می گیریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این مرجع تقلید امروز  در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزارشد، با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشتند: دهه فجر بسیار مهم است و همیشه باید از این ایام برای تبیین ارکان، اهداف و برکات انقلاب استفاده کنیم.

ایشان با بیان این که آمریکا مانند، جباری است که قرآن به آن اشاره کرده تصریح کردند: جباران تاریخ در مقابل دعوت پیامبر(ص) ایستادگی می کردند، خداوند به رسولش وعده داد هر جباری در مقابل باشد در هم خواهیم شکست.

معظم له افزودند: خداوند امام راحل را یاری کرد تا مثلث شوم غرب، صهیونیست ها و ایادی آنها در منطقه را درهم شکست؛ در دهه فجر تمام قدرت هایی که در مقابل انقلاب بودند در هم کوبیده شدند و انشاالله به طورکلی نابود خواهند شد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه با اشاره به درخواست مردم، مبنی بر واکنش علما نسبت به صدرو مجوز تک خوانی زنان گفتند: از طرف وزرات ارشاد به یک زن اجازه داده شده است که در میان مردم  آواز خوانی کند.

ایشان با بیان این که انقلاب ما اسلامی است گفتند: پیش از انقلاب، امام(ره) تاکید کردند« ای علمای اسلام به داد اسلام برسید..»؛ امروز ایشان در بین ما نیستند، اما انقلاب سرجای خود است و طرفدارن و شاگران امام اجازه  نمی دهند کاری خلاف اسلام انجام دهند.

ایشان با بیان اینکه جلوی آواز خوانی زن را می گیریم گفتند: خواندن و موسیقی زن در برابر مردان به نص قرآن حرام است. وزارت ارشاد حق ندارد این جوری کار کند، مردم ساکت نمی شوند که به عناوین مختلف به اسم انقلاب این کار ها انجام شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی افزودند: با هر فیلم و جشنواره ای که همراه با ارزش های اسلامی و انقلابی نباشد مخالف هستیم و جلویش را می گیریم. حوزه علمیه قم در ابتدا تحت پرچم انقلاب همراه امام(ره)  بود؛  امروز نیز رهبری را همراهی می کند و موید نظام است؛ اما هر فیلم کتاب و موسیقی که بر خلاف اسلام باشد، جلوی آن را می گیریم.

 ایشان افزودند: آزادی بیان، باید در چهارچوب اسلام باشد؛ این جا فرانسه نیست که به بهانه آزادی بیان به  پیامبر(ص) توهین کنند؛  با هر کسی که بر خلاف اسلام گام بر دار مخالف هستیم.

این مرجع تقلید افوزدند: امرزو اگر جلوی این مسئله را نگیریم، چگونه می توانیم  جلوی بی عفتی و بی حجابی را بگیریم

انتهای پیام/ 313-33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha