جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نوری

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با تقدیر از رهبر شیعیان نیجریه گفتند: ایشان سه فرزند خود را برای احیاء اسلام و انقلاب در نیجریه از دست دادند که نشان می دهد چقدر برای بیداری اسلامی و مقابله با ستمگران زحمت کشیده و استقامت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این مرجع تقلید امروز در دیدار با رهبر شیعیان نیجریه،که در دفتر معظم له برگزارشد اظهارداشتند: آوازۀ خدمات و تعهد­ حجت الاسلام والمسلمین  ابراهیم زاک ­زاکی به ما رسیده است و ما منتظر حضورشان در ایران بودیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی  در ادامه افزودند: ­اسلام دشمنان زیادی دارد که به شکلهای مختلف درحال توطئه هستند، در بعضی از مناطق مانند اروپا، موج اسلام هراسی و در کشورهای آفریقایی مانند نیجریه، بوکوحرام و در سوریه و شامات گروه های تکفیری را به راه اندخته اند تا بتوانند از نفوذ اسلام جلوگیری کنند.

 این مرجع تقلید اظهار داشتند: این گروه ها، ارتباط مستقیم با غربی ها و انگلیسی ها دارند و با افکار آنها هماهنگ هستند و برای از بین بردن اسلام با غربی ها متحد شده اند تا اثری از­آموزه های اهل­بیت(ع) در جهان نباشد.

معظم له گفتند: حرکت امام خمینی (ره) ادامه رسالت انبیاء الهی  بود و پیامبران(ع) برای حرکت خود، ابتدا مردم را در برابر ظالمان آگاه می کردند و سپس همراه  ساختند، امام خمینی(ره) هم همین کار را در ایران انجام داد.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: بیدارکردن مردم و اتحاد بین مسلمانان، دو عمل بسیار مهم رهبران دینی برای احیاء ارزش های اسلامی است

ایشان با تاکید برضرورت جلسات بین رهبران دینی و مراجع شیعی و بزرگان دین  گفتند: صفا، محبت و صمیمیت، در چهرۀ حجت الاسلام والمسلمین زاک زاکی بسیار پیدا است؛ زیرا ایشان سه فرزند خود را برای احیاء اسلام و انقلاب در نیجریه از دست دادند و اکنون فرزند چهارم هم تحت معالجه هستند و این مسائل نشان می دهد رهبر شیعیان نیجریه، چقدر برای بیداری اسلامی و مقابله با ستمگران زحمت کشیده و استقامت کرده اند.

انتهای پیام :40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha