سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌الاسلام رئیسی

حوزه/ نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز حضور حداکثری مردم در صحنه و اطاعت از رهبری تمام نقشه های دشمنان را نابود می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، عصر امروز در همایش بزرگ امر به معروف و نهی از منکر ، در شهرستان نهبندان با بیان اینکه یک جامعه سالم دارای انسانهای سالم است، گفت: مهمترین اصل در تشکیل جامعه سالم امر به معروف و نهی از منکر است.

وی خاطرنشان کرد: مردم منطقه نهبندان مرزبانانی هستند که از این منطقه به خوبی محافظت می کنند و این به برکت اعتقادات پاک، سلامت اجتماعی و دینداری مردم این منطقه حاصل شده است.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر خدمت به مردم محروم نهبندان افزود: خدمت به مردم شهرستان نهبندان برای مسئولان یک سعادت و افتخار است و مسئولان استان و کشور باید در راستای مرتفع کردن مشکلات این مردم عزیز بیش از گذشته تلاش کنند و در رفع مشکلات آنها از هیچ اقدامی دریغ نکنند.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی روز به روز بر عظمت این انقلاب افزوده می شود افزود: این مهم به برکت حضور مردم در صحنه های مختلف دفاع از نظام و انقلاب حاصل شده است.

دادستان کل کشور با بیان اینکه برای تشکیل یک جامعه سالم و مدینه فاضله مردم آن جامعه باید سالم باشند، گفت: سلامت روح و نفس مردم و اجتناب از طاغوت و بندگی خدا برای رسیدن به شهر سالم بسیار مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین  رئیسی گفت: تنها در عبودیت خداوند است که تمام خوبی ها می رسیم و تمام خوبی های یک جامعه تحت شعاع عبودیت پروردگار است.

وی اظهارداشت: جامعه ای سالم است که روابط انسانهای آن براساس دین تنظیم شده باشد و زیر بنای آن توجه به عقلانیت و اخلاق و عدالت و پاکی باشد.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فرهنگ دین، فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: فرهنگ دین، فرهنگ مسئولیت پذیری است.

حجت الاسلام  والمسلمین رئیسی با اشاره به اینکه تمام انبیاء جامعه را به امر به معروف و نهی از منکر دعوت می کردند، گفت: عاشورا جلوه تمام عیار امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی با بیان اینکه در تمام انقلاب های دنیا شعارهای آنها دچار تغییر و تحول می شود، گفت: در ایران اسلامی با وجود تمام فشارهایی که از طرف شرق و غرب وارد شده است اما شعار ایران تغییری نکرده است.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه رمز حاکمیت قانون خدا در جامعه امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: در موضوع امر به معروف همه باید احساس مسئولیت کنند و انقلاب اسلامی ایران درس امر به معروف و نهی از منکر را به تمام جوامع بشری داد.

حجت الاسلام  والمسلمین رئیسی با بیان اینکه دشمنان با توهین به پیامبر(ص) می خواستند حساسیت مسلمان نسبت به مقدسات آنها بسنجد، گفت: اگر دشمنان احساس کنند که تمام عالم فریاد لبیک یا رسول الله(ص) سر می دهند و جامعه بیدار و حساس است و حاضرند تمام وجود خود را برای پیامبر(ص) فدا کنند هرگز به خود اجازه این گونه اقدامات نخواهند داد.

دادستان کل کشور با اشاره به آزادی فلسطین از دیدگاه امام(ره) خاطر نشان کرد:یکی از بزرگترین جلوه های امام از بین بردن محرومیت بود که امام از همان ابتدای پیروزی انقلاب اعلام کردند که به فکر آزادی فلسطین و مردم محروم دنیا هستیم.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی منطقه قابل از بین بردن نیست، افزود: امام از همان ابتدای پیروزی انقلاب اعلام کردند که به فکر آزادی فلسطین و مردم محروم دنیا هستیم.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به بصیرت افزایی، اطاعت از رهبری و ولایت خاطر نشان کرد: امروز حضور حداکثری مردم در صحنه و اطاعت از رهبری، تمام نقشه های دشمنان را نابود می کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha