پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمد حسن زمانی

حوزه/ معاون بین الملل حوزه های علمیه با بیان این که مردم نشان دادند عاشق انقلاب و دوستدار ولایت هستند تصریح کرد: این حضور چشمگیر مردم در­22 بهمن موجب شده تا نقشه ها و توطئه های دشمن، خنثی و یکی پس از دیگری ازبین برود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن زمانی، درحاشیه راهپیمایی22 بهمن درقم به خبرنگارخبرگزاری «حوزه» گفت: این  حماسۀ پرشکوه، تاریخی و ملی مردم قطعا برگ زرینی در­حوادث تاریخ انقلاب خواهدبود؛ مردم نشان دادند که پایبند به ارزش های اسلامی دینی هستند.

وی افزود: امروز انقلاب مواجه با  نسل جدید است و این نسل های جدید به همراه نسل های گذشتۀ انقلاب با یکپارچگی در این راهپیمایی عظیم شرکت کرده­اند و این عشق و شور­حال است که در جوانان ما قرار دارد و با این حضور­گستردۀ خود نشان دادند که عاشق انقلاب و دوستدار ولایت می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی اظهار داشت: این حضور چشمگیر مردم در­22 بهمن موجب شده تا نقشه ها و توطئه های دشمن که می خواستند در اهداف و آرمان های انقلاب و امام انحراف ایجاد کنند، خنثی شود و توطئه­های آنها یکی پس از دیگری ازبین برود.

معاون بین الملل حوزه های علمیه ابراز داشت: مردم در این راهپیمایی علاوه بر شعارهای اصیل انقلاب در ارتباط با موضوعات حساس اختلاف سیاسی داخلی با کمال شجاعت بر ضرورت تبعیت از کل­مسؤلان نظام از دیدگاه­ های رهبری معظم انقلاب تاکیدکردند.

وی به رسالت روحانیت نیز اشاره کرد و گفت: روحانیت در قبال حفظ و حراست از نظام و انقلاب وظیفه بسیارسنگینی برعهده دارد و امروز نهاد­ روحانیت وقتی می­بیند، ملت ایران دِین خود را به این حضور­گسترده به انقلاب ادا کرده و برای دفاع از آرمان های انقلاب و امام عاشقانه به میدان آمده، حوزه ها هم وظیفه دارند با تمام وجود مبانی انقلاب را در جامعه تبیین و برای پررنگ کردن آموزه های انقلاب در نظام آموزشی حوزه تلاش­کنند.

 انتهای پیام:40/313

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha