جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم گفت: کسانی که روبروی اسراییل ایستاده اند جز از خداوند متعال نمی ترسند و حاضر اند در این راه وارد معادلات دشوار و پیچیده شوند تا مانع تحقق اهداف اسراییل گردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم دبیر کل حزب الله در مراسم فارغ التحصیلی دوره های مرکز سیدة نساء العالمین در مجتمع المجتبی(ع) گفت: اسراییل هرگز نخواهد توانست در هیچ مکان و با هر کیفیتی به ما تجاوز کند چون در معرض خطرات بزرگی قرار خواهد گرفت و کسانی که روبروی اسراییل ایستاده اند جز از خداوند متعال نمی ترسند و حاضرند در این راه وارد معادلات دشوار و پیچیده شوند تا مانع تحقق اهداف اسراییل گردند.

شیخ نعیم قاسم افزود: عملیات بازدارنده مزارع شبعا در مقابله با اسراییل از این شکل بود و ما توانستیم ابتکار عمل را از دشمن بگیریم و آنها در مقابل ایستادگی و قدرت مقاومت حیرت زده مانده بودند و امروز از رسانه های اسراییلی می شنویم که از اوضاع القنیطره ابراز نگرانی می کنند با اینکه می دانند، جنگ القنیطره با گروه های القاعده و النصره است مزدوران اسراییل برای حمله به مقاومت سوریه هستند، اما این روزها در حال عقب نشینی هستند و خسارت های سنگینی را متحمل می شوند و این عملیات نتایج بسیار بزرگی را در این منطقه به دنبال خواهد داشت.

جانشین دبیرکل حزب الله افزود: گفتگو میان حزب الله و المستقبل خوب و مفید است و شاهد جدیت طرفین در ادامه گفتگوها هستیم و البته طرفین نباید به سخنان دشمنانی که از این گفتگو ها متضرر می شوند توجه کنند.

وی افزود: چرا اقدامات سریع تری در راستای برپایی انتخابات ریاست جمهوری انجام نمی شود در حالی که همه ما می دانیم تاخیری که صورت گرفته اگر تا یک یا دو سال ادامه یابد، نخواهد توانست نتایج مورد انتظار را برآورده سازد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha