جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
7

حوزه/ حجت‌الاسلام سید عمار حکیم: مشارکت تمام مردم عراق از بسیج مردمی گرفته تا عشایر اصیل و نیروهای پیشمرگه در جنگ با داعش جنایتکار نشان دهنده وحدت ملت عراق در جنگ با افراط و تندروی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق روز سه شنبه در دیدار با اعضای اتحادیه خبرنگاران عراق در دفتر خود در بغداد تاکید کرد که جریان سیاسی کشور روند رو به رشدی داشته و توانسته با وجود تمام چالش های موجود، گام های بلندی به جلو بردارد و ملت عراق نیز شجاعت و قدرت خود را در زندگی و ایستادگی به اثبات رسانده است.

حجت‌الاسلام سید عمار حکیم تاکید کرد رسانه ملی در این شرایط باید دستاوردهای دولت را معرفی کند و از سوی دیگر نقاط ضعف و کمبودهای وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی را نیز معرفی کند تا این نقاط ضعف برطرف شود.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد که باید اتحادیه جدید رسانه ای تشکیل شود که شامل خبرنگاران متعدد عراقی باشد و رسانه ها نقش بیشتری در بیداری و گسترش حس ملی شهروندان عراقی ایجاد کنند و مردم را به ترک طایفی گری و کینه توزی دعوت کنند.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق خاطر نشان کرد مشارکت تمام مردم عراق از بسیج مردمی گرفته تا عشایر اصیل و نیروهای پیشمرگه در جنگ با داعش جنایتکار نشان دهنده وحدت ملت عراق در جنگ با افراط و تندروی است.

وی در ادامه تاکید کرد خبرنگاران عراقی باید به فکر قوانینی باشند که در انتقال بی طرفانه اخبار و واقعیت ها به رسانه ها کمک کند و در این زمینه بانوان نیز می توانند نقش ممتازی در رسانه ها ایفا کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha