جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نوری

حوزه/ حضرت آیت ‌الله نوری همدانی با بیان این که باید با تعامل موجب اعتلای عزتمندانه و توأم با حکمت نظام شویم گفتند: دولت امروز مقتدرانه در جهات مختلف از جمله در حوزه اقتصاد و بخصوص در موضوع سلامت و بهداشت به مردم خدمات می‌دهد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» این مرجع تقلید امروز(اول اسفند) در دیدار با رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به آشنایی چندین ساله خود با  حجت الاسلام والمسلمین روحانی  خاطرنشان کردند: ما منتظر مقدم  رییس‌ جمهوری به قم هستیم و این سفر را تأثیرگذار و مهم می‌دانیم.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی سپس به موضوع مذاکرات هسته‌ای اشاره و تأکید کردند:‌ مذاکره و گفتگو بسیار لازم است، تا دنیا بداند، جمهوری اسلامی ایران اهل منطق، برهان و گفتگوست، اما باید دانست که آمریکا و غرب از طبع خباثت‌آمیز خود دست بر نداشته و نخواهند داشت.

ایشان تصریح کردند: جمهوری اسلامی ایران همانطور که رهبر معظم انقلاب تبیین کردند «نرمش قهرمانانه» را در برنامه‌های خود دارد، اما به هیچ وجه حاضر نخواهد شد، که زیر سیطره کشورهای سلطه‌گر قرار گیرد.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی، نقد سازنده و منصفانه از دولت‌ها را راهگشا توصیف کردند و خواستار پرهیز از سیاه‌نمایی‌ها و حمایت از نقاط و عملکرد مثبت دولت‌ها شدند.

ایشان به موضع‌گیری دقیق و به موقع رییس‌ جمهوری در قبال برخی حوادث اشاره کردند و افزودند: با توجه به جایگاه دولت، موضع‌گیری‌ها اگر در زمان خود اعلام شود، تأثیر بسزایی خواهد داشت.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی ادامه دادند: هر چه ارتباط دولت با حوزه‌ها بیشتر باشد، بهتر می‌توانند در برابر دشمنان و کینه‌توزان عمل کنند. ما خواهان تقویت و سربلندی آرمان امام(ره)، اسلام و نظام ولایی هستیم و باید با تعامل موجب اعتلای عزتمندانه و توأم با حکمت کشور و نظام شویم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha