پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دانشگاه باقرالعلوم

حوزه/ دانشگاه باقرالعلوم(ع) برای نیمسال اول سال تحصیلی 95-1394 از طریق برگزاری آزمون اختصاصی در 13 رشته دانشجو می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آزمون اختصاصی دانشگاه باقرالعلوم(ع) از میان طلاب واجد شرایط حوزه های علمیه و در پنج مجموعه آموزشی علوم سیاسی، فلسفه و کلام، علوم اجتماعی، تاریخ و معارف اسلامی برگزار می گردد.

دفترچه راهنمای این آزمون نیز از تاریخ چهارم اسفند طریق سایت دانشگاه باقرالعلوم ع به نشانی www.bou.ac.ir قابل دریافت می باشد.

  داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد با مراجعه به سایت دانشگاه و پرداخت مبلغ 30 هزار تومان به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. متقاضیان شرکت در آزمون اختصاصی طلاب حوزه های علمیه ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1394 جهت ثبت نام برای شرکت در آزمون تا روز دوشنبه 25 اسفند فرصت دارند تا از طریق سامانه اینترنتی ثبت نام نمایند.

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون تحصیلات تکمیل 1394 در روز جمعه اول خرداد برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه شنبه مورخ 29 اردیبهشت لغایت روز پنج شنبه مورخ 31 اردیبهشت با مراجعه به پایگاه اینترنتی آزمون دانشگاه نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند. محل آزمون داوطلبان استان قم ساختمان دانشگاه باقرالعلوم (ع) در پردیسان قم می باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha