سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام عبدالمهدی علیزاده - تبلیغ خوزستان

حوزه / معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان از اجرای طرح بینات با حضور بیش از 300 مبلغ، همزمان با ایام فاطمیه، در سراسر استان خوزستان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی علیزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از اجرای طرح بینات در سراسر استان خوزستان همزمان با ایام فاطمیه خبر داد و گفت: این طرح با حضور مبلغان در مدارس استان برگزار می شود.

وی با اشاره به زمان اجرای طرح بینات، ادامه داد: این طرح از 28 اسفندماه آغاز می شود و تا شام غریبان شهادت حضرت فاطمه(س)، سوم فروردین ماه 94 ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام علیزاده به مشارکت بیش از 300 مبلغ در اجرای طرح بینات اشاره کرد و گفت: این طرح در مناطق مختلف شهری و روستایی استان خوزستان اجرا می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان به اهداف اجرای طرح بینات اشاره کرد و گفت: ویژگی های سبک زندگی فاطمی، بیان فضائل حضرت زهرا(س) از مهمترین مسائلی است که مبلغان در قالب این طرح برای مردم بازگو می کنند.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل جلسات پرسش و پاسخ، مشاوره دینی برای جوانان، نوجوانان و قشرهای گوناگون، رفع نیازهای فرهنگی همه اقشار از سوی مبلغان اعزامی از دیگر اهداف اجرای طرح بینات است.

حجت الاسلام علیزاده در پایان گفت: پیش از اجرای این طرح، دوره های آموزشی با عنوان "راه های ارتباط با مخاطب، تبلیغ چهره به چهره و نیازهای روز جامعه" برای مبلغان برگزار شده است.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha