پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجمع علمای لبنان

حوزه/ آیا این مایه ننگ عرب ها نیست که مقاومت کرانه باختری سلاحی جز خنجر برای دفاع از خود نداشته باشد در حالی که هواپیماهای F16 عربستان مردم بی گناه یمن را هدف قرار داده و کودکان و زنان و پیران را به قتل می رساند؟

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که مقاومت فلسطین پابرجاست و هیچ قدرتی در جهان نخواهد توانست جلوی آن را بگیرد حتی اگر در این راه به محاصره و تحریم مالی و تسلیحاتی فلسطین روی بیاورند.

در این بیانیه آمده: اقدام محمد جاسر عبدالله کراکره در مجروح ساختن دو سرباز صهیونیست بین دو شهر نابلس و رام الله حامل پیام های زیادی است. آیا این مایه ننگ عرب ها نیست که مقاومت کرانه باختری سلاحی جز خنجر برای دفاع از خود نداشته باشد در حالی که هواپیماهای F16 عربستان مردم بی گناه یمن را هدف قرار داده  و کودکان و زنان و پیران را به قتل می رساند؟

تجمع علمای مسلمان در ادامه بیانیه خود تاکید کرد که مقاومت فلسطین باید بدون هیچ تبعیضی میان کرانه باختری و اراضی 48 تقویت شود و زمین زیرپای صهیونیست ها به آتش کشیده شود تا بدانند که فلسطین برای آنها جهنمی است که تاب آن را ندارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha