جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ محمد یزبک

حوزه/ رئیس هیئت شرعی حزب الله خطاب به کسانی که با انتقاد از عربستان به خاطر تجاوز به یمن مخالف‌اند گفت: اگر به قدرت خویش اطمینان دارید و گمان می کنید با این امکانات و هواپیماها می توانید در این دنیا آزاده باشید، بیایید و به داد فلسطین برسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد یزبک در مراسم بزرگداشت شهید مهدی صادق، در منطقه بوادی البقاعیه در سخنان خود از اقدام ارتش لبنان و نیروهای امنیتی در بازداشت عناصر گروه های تروریستی تجلیل کرد.

شیخ یزبک گفت: برخی ها به دنبال توطئه و از بین بردن وحدت ملی و اسلامی و ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی هستند. وی از آنها خواست به خود بیایند و به راه راست بازگردند.

وی افزود: این توطئه ها در حالی است که گروهی نیز در لبنان همواره به دنبال از بین بردن فتنه و ایجاد فضای همزیستی هستند.

رئیس هیئت شرعی حزب الله خطاب به کسانی که با انتقاد از عربستان به خاطر تجاوز به یمن مخالف‌اند گفت: اگر به قدرت خویش اطمینان دارید و گمان می کنید با این امکانات و هواپیماها می توانید در دنیا آزاده باشید، بیایید و به داد فلسطین برسید و با صهیونیست ها بجنگید.

وی افزود: این در حالی است که اسرائیل هم از این حملات آل سعود به مردم فقیر یمن خجالت می کشد.

شیخ یزبک در پایان سخنان خود از رهبران عرب خواست برای حل و فصل سیاسی بحران یمن، کاری بکنند تا جلوی ریخته شدن خون مسلمانان گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha