سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 347865
۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
آزمون

حوزه /معاون آموزش و امور حوزه کرمانشاه با بیان اینکه 500 نفر برای ورود به حوزه استان ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد در نهایت 150 نفر جذب حوزه خواهند شد.

حجت الاسلام برهان قلعه بالایی، درگفتگو باخبرنگارخبرگزاری «حوزه»در کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن به زمان آزمون ورودی حوزه های علمیه و دوره های گزینشی بعد از آن اظهار داشت از آنجا که حوزه علمیه یکی از ارکان اصلی انسان سازی در سطح جامعه است و تربیت شدگان آن بعنوان معلم های انسان سازی و اخلاق در جامعه معرفی می شوند لذا باید در گزینش و جذب طلاب دقت لازم را نمود که بهترین ها را در حوزه های علمیه پذیرش نماییم .

وی افزود: امروز در سطح جامعه از جوانان مومن و متعهد و دارای استعداد زیادی برخودار هستیم که خیلی ها تمایل ورود به حوزه های علمیه و فرا گرفتن آموزه های دینی را دارند و ما باید با پذیرش بهترین ها در آینده نیز از بهترین مربیان دین و اساتید اخلاق در جامعه برخوردار شویم.

حجت الاسلام قلعه بالایی تصریح کرد : امسال در استان کرمانشاه حدود 500 نفر برای ورود به حوزه های علمیه ثبت نام نموده اند که از این تعداد حدود 150 نفر بعد از آزمون و دوره اختبار و گزینش های لازم مجوز ورود و تحصیل در مدارس دینی سطح استان را دریافت خواهند نمود.

معاون امور حوزه کرمانشاه با بیان اینکه، طلاب بر اساس  امکانات موجود از قبیل فضای آموزشی و داشتن اساتید، پذیرش خواهندشد، بیان داشت: امسال طلاب جدید الورود در ده مدرسه سطح استان به تحصیل خواهند پرداخت.

حجت الاسلام قلعه بالایی در پایان یاد آور شد: آزمون ورود به حوزه،  همزمان با سراسر کشور روز جمعه، ۲۸ فروردین ماه، ساعت ۸ صبح در محل حسینیه ثارالله شهر کرمانشاه برگزار می گردد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha