چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عبدالرحیم زهتاب

حوزه/ مسئول عقیدتی سیاسی وزارت دفاع هسا گفت: اساس خشم دشمن به سبب حضور موثر روحانیون در کنار نیروهای مسلح است.

حجت الاسلام  عبدالرحیم  زهتاب، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به فرا رسیدن29 فروردین،  روز ارتش و نقش روحانیت در نیروهای مسلح، اظهار داشت: حضور روحانیون در نیروهای مسلح جزء امتیازات نظام اسلامی است و اسلامیت ارتش ایران را تضمین کرده، پیوند معونیت با مهارت و تخصص از ویژگی های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول عقیدتی سیاسی وزارت دفاع هسا(صنایع  دفاعی  هواپیمایی) ، در خصوص وظایف روحانیون در نیروهای مسلح، تصریح کرد: وظیفه روحانیون هدایت و رشد دادن فکر معنوی و اسلامی، بازگشایی گره های ذهنی کارکنان نیروهای مسلح وحفط و حراست نیروهای مسلح در مقابل آماج توطئه ها است.

وی روحانیون را  سنگر دل ها و عواطف نیروهای مسلح دانست و افزود: روحانیون باید دلسوز بوده، از موقعیت های خود سوء استفاده نکرده و با نیروهای نظامی ابراز همدلی و همزبانی کنند.

حجت الاسلام زهتاب تصریح کرد: روحانیت باید از تمام ابزار و امکانات لازم برای خنثی کردن حیله های دشمن استفاده کرده و مهارت افزایی و قدرتمندسازی خود را بیشتر نموده و فرهنگ هدایت را نهادینه کند.

وی بیان داشت: روحانیون در نیروهای مسلح باید آموزش های خود را بالا برده و با مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و روانشناسی آشنا باشد و توانمندی های خود را در زمره آسیب های ذهنی ارتقاء دهند.

مسئول عقیدتی سیاسی وزارت دفاع هسا اساس خشم دشمن را حضور روحانیون در کنار نیروهای مسلح دانست و اضافه کرد: روحانیون نقش بسیار موثر و پیشگیرانه ای در مقابل آسیب های فرهنگی و سیاسی دشمنان دارند.

وی تاکید کرد: یکی از اثرات وجود روحانیون در کنار نیروهای دین باور و ولایت مدار این است که نیروهای مسلح می توانند توانمندی ها و تولیدات دفاعی خود را ارتقاء می دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha