پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نوری همدانی

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند:تیم هسته ای باید در مذاکرات خطوط قرمز را در نظر داشته و رعایت کند. این مطلبی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید فراوان دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»معظم له امروز در دیدار پدر شهید مصطفی احمدی روشن از شهدای هسته ای   اظهارداشتند: شهدای هسته ای سر مشق جامعه اسلامی است که توانستند افتخارات زیادی برای این مملکت بیافرینند.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: شهدای هسته ای توانستند نقش منحصر به فردی  از نظر تعهد، ایمان انقلابی ایفا کنند و در این عرصه پیش قدم بودند و همچنین با حرکت جهاد گونه خود در عرصه های علمی نام ایران را در جهان پر آوازه کنند و عزت این سرزمین را به جهانیان بشناسنانند.

ایشان در توصیه به تیم مذاکره کننده هسته ای گفتند: تیم هسته ای باید در مذاکرات، خطوط قرمز را در نظر داشته و رعایت کنند. این مطلبی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید فراوان دارند.

معظم له اظهار داشتند: فراموش نکنیم این عزت و اقتدار که در کشور به وجود آمده مدیون شهدا و خانواده آنها هستیم، بنابراین باید در مذاکرات هسته ای جوری حرکت کنیم که عزت را از دست ندهیم.

حضرت الله نوری همدانی افزودند: چهره دشمن همیشه برای ما مشخص بوده و هیچ وقت دشمنان دست از توطئه علیه انقلاب و اسلام بر نخواهند داشت، بنابراین باید مواظب حرکات و فتنه های آنها در مذاکرات باشیم تا گرفتار توطئه آنها نشویم.

313/40

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha