جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نوری

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با محکومیت مجدد حمله وحشیانه سعودی ها به مردم مظلوم یمن گفتند: در برابر این جنایات نباید سکوت کرد باید در برابر زورگویان و متجاوزین فریاد زد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید پیش از ظهر  امروز در ابتدای درس خارج خود که در مسجد اعظم برگزارشد، با تبریک میلاد پر خیر و برکت امام باقر(ع)، با دعوت طلاب و فضلای حوزه به تجمع بزرگ حوزویان علیه جنایات آل سعود در یمن اظهارداشتند: در این روزها جنایات آمریکایی سعود ی علیه مردم مسلمان و شیعه یمن صورت گرفته است و هر روز مردم بی گناه این مملکت اسلامی را به خاک خون می کشند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: آمریکا، صهیونیست ها، عربستان سعودی و همفکران آنان از این که یک مملکت استکبارستیز با فرهنگ و منطق خاص  در کنار عربستان وهابی خشک مغز، شکل بگیرد وحشت دارند.

ایشان با بیان این که قدرت ایران اسلامی برای آمریکا و صهیونیست ها قابل تحمل نیست افزودند: قدرتهای زورگو سعی کردند، چراغ شیعه را خاموش کنند والحمدالله نتوانسته و نخواهند توانست در برابر ایران اسلامی که امروز به قدرتی تبدیل شده است کاری انجام دهند.

معظم در پایان تصریح کردند: در برابر این جنایات نباید سکوت کرد؛ باید در برابر زورگویان و متجاوزین فریاد زد واز مردم یمن حمایت کرد تا پیروز شوند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha