چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
کد خبر: 348365
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
یمانی

حوزه/ سرپرست اداره همایش های دفتر تبلیغات اسلامی گفت: نشست تخصصی نقد و بررسی جریان مدعی یمانی با هدف ارتقاء دانش مهدویت مبلغان 10 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام ایاد کمالی اصل سرپرست اداره همایش های دفتر تبلیغات اسلامی با ابراز تاسف از انحرافات موجود در حوزه مهدویت ابراز داشت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با هدف ارتقاء دانش مهدویت مبلغان، اقدام به برگزاری نشست تخصصی نقد و بررسی جریان مدعی یمانی کرده است.

وی در این زمینه ادامه داد: یکی از افرادی که درصدد توسه این انحرافات فعالیت های زیادی دارد احمد الحسن یمانی است که در عراق و ایران حدود 10 سال است که تبلیغات انحرافی خود را بسط می دهد.

کمالی اصل در خصوص زمان و مکان برگزاری این نشست گفت: این نشست در روز پنج شنبه  مورخ 10 اردیبهشت ماه از ساعت 8 صبح الی 13 در سالن الغدیر (مرکز همایش های دفتر تبلیغات اسلامی) برگزار می شود.

سرپرست اداره همایش های دفتر تبلیغات اسلامی ضمن دعوت از حضور پر رنگ طلاب ومبلغان در این نشست خاطر نشان کرد: در این نشست از محضر اساتیدی همچون  آیت الله شیخ علی کورانی, حجت الاسلام والمسلمین نجم الدین طبسی و دیگر کارشناسان حوزه مهدویت استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: در نظر داریم پس از برگزاری این نشست تخصصی, یک دوره 15 روزه برای آشنایی بیشتر و ارتقاء سطح علمی و دانش طلاب در این زمینه داشته باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha