جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
1

رئیس دفتر مقام معظم رهبری، استقرار حکومت اسلامی بر پایه فقه، روایات و اسلام ناب را از جمله هنرهای امام خمینی (ره) دانست و تصریح کرد: امام (ره) حکومت اسلامی را بر مبنای قرآن، تفسیر و اسلام ناب به وجود آورد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی، ظهر امروز در گردهمایی روحانیون و مبلغان گیلان که در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد با تسلیت درگذشت آیت‌الله امینیان اظهار کرد: آیت‌الله امینیان شخصیتی والا بود که  اگر در قم می‌ماند امروز یکی از صاحب‌نظران بزرگ فقه در حوزه علمیه بود.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه با گناه در جامعه مخالف هستیم افزود: بزرگ‌ترین گناه افراد در هر جایگاه و لباس مخالفت با حکومت با زبان و القای شبهه است و اگر کسی با این حکومت مخالفت کند بزرگ‌ترین منکر را انجام می‌دهد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری،  با اشاره به اینکه حکومت اسلامی بر پایه فداکاری مردم تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: برای تشکیل این حکومت هزاران خون‌های پاک ریخته شده، کسانی که بهترین‌ها بودند و جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: جمعیت بسیاری پس از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام راحل جمع شدند و تعداد زیادی از عاشقان و شیفتگان امام (ره) از کشورهای مختلف بودند که این مهم نشان از عظمت انقلاب دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی‌گلپایگانی، به سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال امام راحل اشاره کرد  و گفت: رهبر معظم انقلاب ترسیم کاملی از چهره امام (ره) را برای مردم ارائه کردند.

به گفته وی، بزرگ‌ترین هنر امام خمینی (ره) نابود کردن رژیم فاسد پهلوی و تشکیل حکومت اسلامی بود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ، با اشاره به سابقه 2 هزار و 500 ساله رژیم سلطنتی در ایران خاطرنشان کرد: رژیم پهلوی ظالمانه و غیرعاقلانه بود و امام راحل حکومت فردی مستبدانه که ریشه در تاریخ داشت را سرنگون کرد.

وی، استقرار حکومت اسلامی بر پایه فقه، روایات و اسلام ناب را از دیگر هنر امام خمینی (ره) دانست و تصریح کرد: امام (ره) حکومت اسلامی را بر مبنای قرآن، تفسیر و اسلام ناب به وجود آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha