پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 352209
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
1

حوزه/ تروریست های داعش مردم الانبار را از انجام دادن سنت های دینی خود در ماه رمضان منع کرده اند و تهدید کرده اند که سر از تن سحری خوان ها جدا خواهند کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تروریست های داعش به تازگی اعلام کرده اند که در مناطق تحت اشغال خود در عراق کسانی را که به سحری خوانی بپردازند خواهند کشت.

در این زمینه فرمانده نیروهای بسیج مردمی در استان الانبار گفت: تروریست های داعش مردم الانبار را از انجام دادن سنت های دینی خود در ماه رمضان منع کرده اند و تهدید کرده اند که سر از تن سحری خوان ها جدا خواهند کرد. این در حالی است که داعش پیش از این نیز مردم الانبار را از خواندن اذان با صدای بلند منع کرده بود.

محمود مرضی الجمیلی از دیگر فرماندهان بسیج مردمی عراق می گوید: تروریست های داعش مردم الانبار به خصوص اهالی فلوجه را از انجام دادن آداب و سنت های ویژه ماه رمضان منع کرده اند و در این زمینه حتی سحری خوان ها نیز از این تهدیدها در امان نبوده اند.

جمیلی افزود: داعشی ها همچنین مردم را از توزیع مطبوعات و جداول اوقات نماز و امساک و افطار منع کرده اند و مردم را مجبور می کنند در جلسات و محافل تروریست های داعش در مساجد شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha