چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام اعرافی رئیس المصطفی

حوزه/ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: همبستگی با مردم مظلوم بحرین، موضع رسمی نهمین اجلاس مدیران و نمایندگان جامعةالمصطفی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ، حجت الاسلام والمسلمین اعرافی پیش از ظهر امروز در دومین روز از نهمین اجلاس مدیران و نمایندگان جامعة المصطفی، در بخشی از بیانات خود، ضمن اعلام همبستگی با مظلومان بحرین، برای مقاومت مردمی این کشور آرزوی توفیق کرد.

وی افزود: مقاومت مردم مظلوم بحرین، مشروع و بر اساس اصول تعریف شده بین المللی است؛ در اینجا باید به حق از خدمات شیخ عیسی قاسم تجلیل و برای ایشان آرزوی سلامتی کرد.

رئیس المصطفی خاطرنشان ساخت: جریان فعال و پویای مقاومت در بحرین، حرکتی اسلامی و ملی است که با حقوق بین المللی نیز انطباق کامل دارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان داشت: همبستگی با مردم مظلوم بحرین، موضع رسمی نهمین اجلاس مدیران و نمایندگان جامعةالمصطفی است.

امام جمعه موقت قم گفت: اگر نهادهای مدعی حقوق بشر، حبّ و بغض های شیطانی را کنار گذاشته و همان دموکراسی ادعایی خود را نیز در بحرین اجرا نمایند، خواست مردم این کشور تأمین می گردد.

حجت الاسلام و المسملین اعرافی افزود: اما متأسفانه سازمان های بین المللی در این زمینه کوتاهی و اغماض ناپسند و ظالمانه ای را در دستور کار خود داده اند.

وی در پایان برای پیروزی منطق اسلامی و عقلانی ملت بحرین و جریان مقاومت در سایر کشورهای اسلامی؛ به ویژه یمن دعا نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha