جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کلاس بانوان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از پذیرش ۳۶۰ طلبه سطح دو و سه، در سال تحصیلی جدید، در مدارس علمیه خواهران استان خبر داد

خانم اکرم محرابی در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در خرم آباد با اشاره به این که این طلاب جدید در سطوح ۲و۳ در مدارس علمیه خواهران استان لرستان پذیرش می شوند، گفت: در سطح ۲ در ۱۰مدرسه علمیه استان ۳۰۰طلبه و در سطح ۳ نیز ۶۰طلبه جذب ۲مدرسه خواهند شد.

وی با اشاره به این که زمان تشکیل کلاس های مدارس خواهران استان، هفته آخر شهریور ماه اعلام شده است، افزود: پس از اعلام نتایج مصاحبه های عملی، افراد برتر، در سال تحصیلی جدید به عنوان طلبه تحصیل خود را آغاز می کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به این که کارگاه مهارت افزایی اساتید مدارس علمیه خواهران استان لرستان از ۱۴تا ۱۷شهریور در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار خواهد شد، گفت: در این کارگاه ۲۰نفر از مدرسان مدارس علمیه استان با آخرین روشهای تدریس شامل شیوه های بیان مطالب، کلاس داری، بیان مطالب راهبردی و همچنین مدیریت زمان آشنا خواهند شد.

محرابی در ادامه از برگزاری کارگاه مهارت های تفسیر در روزهای ۱۶تا۱۸ شهریور در راستای ارتقاء دانش قرآنی اساتید مدارس علمیه استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این کارگاه نیز30 نفر از مدرسان، با مهارت های تفسیر قرآن و کاربرد آن در تبلیغ آشنا می شوند.

وی، ارتقا سطح علمی و مهارتی اساتید را از مهمترین اهداف این کارگاه ها برشمرد و ابراز امیدواری کرد:  با برگزاری این گونه کارگاه ها شاهد رشد کمی و کیفی آموزش در مدارس علمیه خواهران باشیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha