سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مولایی حوزه خواهران

حوزه/ مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری همایش‌های رضوی با همکاری این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام علی مولایی گفت: در راستای برگزاری همایش بین المللی بانوان فعال مروج فرهنگ رضوی سه همایش در شهرهای قم، مشهد و شیراز با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام و جامعه المصطفی العالمیه وسازمان فرهنگ ارتباطات اسلامی‏ و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

وی اضافه کرد: نخستین همایش با عنوان امام رضا(ع) اسوه حیات طیبه 25 مردادماه در شهر مقدس قم برگزار شد، دومین همایش با عنوان همدلی و همزبانی در سیره رضوی 28 مردادماه در مشهد مقدس برگزار شد و  سومین همایش با همکاری موثر مدیریت حوزه علمیه خواهران استان فارس با عنوان بانوان فرهنگ‌ساز سیره رضوی 29 مردادماه در شیراز برگزار گردید.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به استقرار دبیرخانه مرکزی این همایش‌ها در شهر قم خاطرنشان کرد: حدود 240 مقاله به این دبیرخانه رسید و بر اساس موضوع به منظور ارائه در سه همایش به این استان‌ها ارسال شد.

وی اظهار کرد: در هر یک از این سه همایش سه نفر به عنوان صاحبان آثار برگزیده مورد تقدیر قرار گرفتند و نفرات اول این همایش‌ها در همایش بین‌المللی بانوان فعال مروج فرهنگ رضوی که در شهر تهران برگزار خواهد شد، مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha