جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه / هم اندیشی مدیران مدارس علمیه استان کرمانشاه درآستانه سال تحصیلی جدید، برگزار و برنامه‌های تحصیلی و آموزشی طلاب بررسی شد

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از کرمانشاه، در این هم اندیشی که صبح امروز در مرکز مدیریت حوزه استان کرمانشاه برگزار شد، برنامه‌های سال تحصیلی جدید مورد بررسی قرار گرفت و مدیران مدارس نظرات خود را در این زمینه بیان کردند.

بررسی مشکلات مدارس علمیه توجه به امکانات و فضاهای آموزشی ، بررسی برنامه‌های درسی و برنامه ریزی دقیق جهت اجرای این برنامه‌ها و نیازهای خدماتی طلاب و همچنین لزوم حمایت از انجمن های علمی و تخصصی و پژوهشگران و نیز ضرورت تربیت طلاب پژوهشگر که بتوانند به تولید علم بر اساس نیازهای جامعه بپردازند، از دیگر مباحث این جلسه بود.

پیگیری و استمرار برگزاری کلاس‌ها و اجرای برنامه‌های اخلاقی و علمی و همچنین سفرها و اردوهای تفریحی و زیارتی و سایر برنامه های مورد نیاز در رشد و پیشرفت طلاب در این نشست  مورد بحث و بررسی مدیران مدارس قرار گرفت.

توجه به برنامه های ورزشی و قرار دادن زمان کافی و مناسب برای این امر، بهینه سازی اوقات فراغت طلاب، چگونگی استفاده مثبت و بهینه طلاب از اینترنت و دیگر وسایل مجازی نیز در این جلسه  مورد بحث قرار گرفته و مدیران بر فعالیت گسترده و بیشتر طلاب در پایگاهای بسیج تاکید کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha