پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علی القاصی مهر - دادگستری فارس

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان فارس در جمع اعضای جامعه روحانیت شیراز گفت : وجود حوزه‌های علمیه از ناهنجاری اجتماعی می کاهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، علی القاصی مهر، در جلسه امروز جامعه روحانیت شیراز، به جایگاه ویژه روحانیت در ترویج مکتب دینی اشاره کرد و گفت: احترام به روحانیت از واجبات اخلاقی است و باید به این مورد، توجه ویژه ای داشت .

وی خاطر نشان کرد: در تصمیم گیری مسائل اساسی جامعه چه کسی بهتر و امین تر از روحانیت است که می‌تواند این وظیفه مهم و الهی را به نحو احسن انجام دهد .

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: نقش روحانیت در جایگاه قوه قضاییه بسیار مهم است و در صدد هستیم تعامل بیشتری با طلاب داشته باشیم چرا که وجود حوزه های علمیه از  ناهنجاری اجتماعی می‌کاهد.

القاصی افزود: مجموعه قضایی سالم ترین دستگاه است که توانسته اجرای حکم الهی را با قاطعیت انجام دهد .

حجت الاسلام رضایی، رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس نیز در این جلسه، گفت: توقع جامعه روحانیت از قضات بسیار زیاد بوده و باید صبر و حوصله را سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به این که سیستم نظارتی قوه قضاییه باید قوی عمل کند تا در اجرای عدالت خدشه ای وارد نشود، ابراز داشت:  اقدامات خوبی در دستگاه قضایی صورت گرفته، اما هنوز دچار ضعف هایی است که باید برطرف شود .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha