شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
هاشمی شاهرودی

حوزه/آیت الله هاشمی شاهرودی با صدور بیانیه ای حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» متن بیانیه نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر است:

«باسمه تعالی»

(لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَهً لِّلَّذِینَ آمَنُواْ الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُواْ) المائده/۸۲

بار دیگر دستان پلید دشمنان اسلام و مسلمین، از آستین رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی بیرون آمده و با تجاوز به مقدّسات اسلامی و یورش وحشیانه به مسجد الأقصی و زخمی کردن نمازگزاران بی گناه و مظلوم و بازداشت ظالمانه شهروندان بی دفاع، عمق خشم و کینه خود را نسبت به امت اسلام نمایان و جلوه گر ساخت.

این اقدامات وحشیانه که متأسفانه در سایه سکوت و غفلت مسلمانان و خیانت حاکمان کشورهای اسلامی و با حمایتهای استکبار جهانی و شیطان بزرگ صورت گرفته، نشان از توطئه شومی دارد که قصد تخریب و از میان بردن کلیه آثار و اماکن اسلامی از قبله اول مسلمانان و یهودی سازی این سرزمین مقدّس دارد.

در این شرایط ضروری است که کلیه مسلمانان جهان با وحدت و یکپارچگی، ضمن هوشیاری کامل برای جلوگیری از تحقق نقشه های پلید صهیونیستهای جنایتکار، خشم و انزجار خود را از این اقدامات اظهار نموده و اقدام قاطع حکومتها و سازمانها و نهادهای بین المللی را در جهت محکومیت این اقدامات و حفظ و حراست از مقدّسات اسلامی غصب شده مطالبه نمایند.

امید است که با وحدت و آگاهی امت اسلام و تلاش و مجاهدت و فداکاری فرزندان رشید و دلاور اسلام به زودی شاهد آزادسازی قدس شریف از چنگال دژخیمان غاصب و جنایتکار باشیم.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha